- mayon15 oktober 2012 om 08:36
kan gevolg zijn van voedsel allergie-ben nu bij natuurgeneeskunde therapeute geweest en lijst van voedsel/ook medicijnen getest-kaqn niet tegen seritide /fluctanse. Week niet gebruikt en voel dat ik weer liucht krijg. Men schrijft maar van alles voor. Voor ik-12. terug weer op school-bovenbouw ging werken-had ik helemaal niets-stress en aangekuchte ziektes.
Beterschapgea16 oktober 2012 om 19:25ik heb hetzelfde ,dat ik er soms hyperventilatie aanval van krijg…heb ook al zoveel geprobeerd..niks helpt..
Reagerenria24 december 2012 om 12:34ik heb al deze klachte ook maar ben er achter gekomen dat ik waarschijnlijk alfa-1-antitrypsine tekort(eiwit)na de feestdagen laat ik me testen op dit tekort
Reageren
zo ja dan kan dat tekort ingespoten worden.Anoniem16 januari 2013 om 22:26Quote17 januari 2013 om 09:56Astmacentrum Heideheuvel
Reageren
http://www.nad.ch/claudia8 februari 2013 om 12:32ik stik ook zowat de moord en hoest mijn longen uit mijn lijf
ReagerenAnoniem8 februari 2013 om 12:53Kinkhoest?
ReagerenFabian11 april 2013 om 13:15Beste,
Ik las uw bericht en ik herkende me volledig in de beschrijving.
Is er ondertussen reeds een doagnose vastgesteld?Groetjes, Fabian.
ReagerenHenny19 april 2013 om 13:29Ik hoest al maanden, mijn leefijd is 34, nog nooit gerookt en gedronken.
Maar wel een astma patient sinds mijn 8ste, en het is maar erger en erger geworden. Ik heb van alles en nog wat gehad van kuurtjes tot prednisonol pufjes tabletten etc…niks schijnt te helpen.Ik slaap bijna niet, hoesten , een brok in mn keel , keel pijn en vreselijk benauwd.
Nu heb ik volgende week een ct scan en broncoscopie , ik maak me erg druk om te uitslag. Overal op internet word er aangegevn dat dit symptomen zijn van keel kanker.Het hoesten is inderdaad zo erg alsof je er in stikt 🙁 en benauwdheid maakt het er niet makkelijker op.
Beterschap aan iedereen .
Reageren
Als er tips zijn om het hoesten te verminderen, dan hoor ik dat graag.Zoé22 april 2013 om 17:10Dropwater drinken?
ReagerenMaria20 juni 2013 om 15:45Ik hoest heel de dag door een droge hoest er komt geen slijm af en als het stopt kan ik niet ademen het is een gevoel of er zit iets in de weg als ik het op straat heb kan ik amper stappen omdat ik geen licht krijg
ReagerenAnoniem20 juni 2013 om 15:49Drink een beetje dropwater.
ReagerenAnoniem12 december 2013 om 13:55Beste Annie,
Ik heb precies hetzelfde ik heb een geïrriteerde plek in mijn keel die in de nacht als ik slaap uitdroogt . Als ik dan slik ontstaat er een hoest. Dit zijn bij mij dan 2 hoesten, en vervolgens slaat mijn keel dicht, waardoor ik geen adem meer kan halen.
Kno arts kan niets vinden maar heeft me wel dactarin voorgeschreven. Dit heb ik 12 dagen geslikt maar heeft niet geholpen. Ook longfotos wijzen niets uit.Hoe is het met jouw uiteindelijk afgelopen?
Reageren
Is er misschien iemand die het zelfde heeft ( gehad) die wel een diagnose heeft (gehad)Anoniem28 april 2014 om 09:22Ook ik hoest de hele dag door waarbij ik soms het gevoel heb dat ik mijn longen eruit hoest maar bij mij is het begonnen in Augustus 2013 toen ik medicijnen moest gaan slikken, eerst voor mijn kanker en een paar maanden later voor mijn hartinfarct, maar ik weet nu wat de oorzaak is bij mij.
Reageren
Het zijn met name deze medicijnen die het heel erg hebben verergerd Ticagrelor
maar ja ik moet ze nog 1,5 jaar innemen. Ben er ook heel duizelig van en heb het vreselijk benauwd bijna geen lucht kunnen halen, ik lig hele nachten wakker te hoesten en op de dag lijk ik wel een zombie. Misschien hebben andere medicijnen die bijwerking ook, ik zou even opschrijven wat je slikt aan medicijnen voor het hoesten. O en veel sterkte en ga naar de dokter als je blijf hoesten.Anoniem24 juli 2014 om 14:12Ik heb precies hetzelfde..
Reageren