Zoeken Vraag het forum

langdurig hoesten, geen adem kunnen halen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mayon

kan gevolg zijn van voedsel allergie-ben nu bij natuurgeneeskunde therapeute geweest en lijst van voedsel/ook medicijnen getest-kaqn niet tegen seritide /fluctanse. Week niet gebruikt en voel dat ik weer liucht krijg. Men schrijft maar van alles voor. Voor ik-12. terug weer op school-bovenbouw ging werken-had ik helemaal niets-stress en aangekuchte ziektes.
    Beterschap

gea

ik heb hetzelfde ,dat ik er soms hyperventilatie aanval van krijg…heb ook al zoveel geprobeerd..niks helpt..

Reageren
    ria

ik heb al deze klachte ook maar ben er achter gekomen dat ik waarschijnlijk alfa-1-antitrypsine tekort(eiwit)na de feestdagen laat ik me testen op dit tekort
    zo ja dan kan dat tekort ingespoten worden.

Reageren
    Anoniem

Misschien Tubercolose?

Veel Beterschap, Groetjes.

Reageren

Astmacentrum Heideheuvel
    http://www.nad.ch/

Reageren
    claudia

ik stik ook zowat de moord en hoest mijn longen uit mijn lijf

Reageren
    Anoniem

Kinkhoest?

Reageren
    Fabian

Beste,

Ik las uw bericht en ik herkende me volledig in de beschrijving.
    Is er ondertussen reeds een doagnose vastgesteld?

Groetjes, Fabian.

Reageren
    Henny

Ik hoest al maanden, mijn leefijd is 34, nog nooit gerookt en gedronken.
    Maar wel een astma patient sinds mijn 8ste, en het is maar erger en erger geworden. Ik heb van alles en nog wat gehad van kuurtjes tot prednisonol pufjes tabletten etc…niks schijnt te helpen.

Ik slaap bijna niet, hoesten , een brok in mn keel , keel pijn en vreselijk benauwd.
    Nu heb ik volgende week een ct scan en broncoscopie , ik maak me erg druk om te uitslag. Overal op internet word er aangegevn dat dit symptomen zijn van keel kanker.

Het hoesten is inderdaad zo erg alsof je er in stikt 🙁 en benauwdheid maakt het er niet makkelijker op.

Beterschap aan iedereen .
    Als er tips zijn om het hoesten te verminderen, dan hoor ik dat graag.

Reageren
    Zoé

Dropwater drinken?

Reageren
    Maria

Ik hoest heel de dag door een droge hoest er komt geen slijm af en als het stopt kan ik niet ademen het is een gevoel of er zit iets in de weg als ik het op straat heb kan ik amper stappen omdat ik geen licht krijg

Reageren
    Anoniem

Drink een beetje dropwater.

Reageren
    Anoniem

Beste Annie,

Ik heb precies hetzelfde ik heb een geïrriteerde plek in mijn keel die in de nacht als ik slaap uitdroogt . Als ik dan slik ontstaat er een hoest. Dit zijn bij mij dan 2 hoesten, en vervolgens slaat mijn keel dicht, waardoor ik geen adem meer kan halen.
    Kno arts kan niets vinden maar heeft me wel dactarin voorgeschreven. Dit heb ik 12 dagen geslikt maar heeft niet geholpen. Ook longfotos wijzen niets uit.

Hoe is het met jouw uiteindelijk afgelopen?
    Is er misschien iemand die het zelfde heeft ( gehad) die wel een diagnose heeft (gehad)

Reageren
    Anoniem

Ook ik hoest de hele dag door waarbij ik soms het gevoel heb dat ik mijn longen eruit hoest maar bij mij is het begonnen in Augustus 2013 toen ik medicijnen moest gaan slikken, eerst voor mijn kanker en een paar maanden later voor mijn hartinfarct, maar ik weet nu wat de oorzaak is bij mij.
    Het zijn met name deze medicijnen die het heel erg hebben verergerd Ticagrelor
    maar ja ik moet ze nog 1,5 jaar innemen. Ben er ook heel duizelig van en heb het vreselijk benauwd bijna geen lucht kunnen halen, ik lig hele nachten wakker te hoesten en op de dag lijk ik wel een zombie. Misschien hebben andere medicijnen die bijwerking ook, ik zou even opschrijven wat je slikt aan medicijnen voor het hoesten. O en veel sterkte en ga naar de dokter als je blijf hoesten.

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies hetzelfde..

Reageren
Reageer op: langdurig hoesten, geen adem kunnen halen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.