R-CPD – Niet kunnen boeren – arts/kliniek gezocht

Hallo, omdat de aandoening steeds meer bekend wordt dacht ik eens een poging te wagen.
    Hiervoor ben ik eens naar de huisarts geweest, echter werd ik hier nog net niet uitgelachten.
    Ik kan niet boeren! Wat gebeurt als er iemand die wél kan boeren, oprispingen krijgt en het wat langer duurt voordat de lucht kan ontsnappen? Het kan pijn doen. Echter omdat ik helemaal niet kan boeren heb ik iedere dag behoorlijk last van mijn keel en borst. De lucht hoopt zich op, maar kan bijna niet weg. Oefeningen op te leren te boeren heb ik echter al geprobeerd. Ik wordt er ook misselijk van, opgeblazen en het maakt zulke ongemakkelijke geluiden in mijn keel/borst. Andere mensen vinden het komisch, ik echter allang niet meer.
    De lucht kan alleen weg als ik een paar minuten echt helemaal tot rust kan komen. Wat vaak al niet lukt vanwege mijn autisme. 'DE' oplossing blijkt een botox behandeling van de sluitspier van de slokdarm waardoor deze tijdelijk zichzelf ontspant.
    Er zijn artsen, vooral in Denemarken en Duitsland die al meer bekend zijn met de aandoening. Nu is de vraag of iemand zich in mijn verhaal herkent én al een arts of kliniek weten te vinden in Nederland die hier serieus mee omgaat?

Reageer
Reageer op: R-CPD – Niet kunnen boeren – arts/kliniek gezocht
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief