- Anoniem24 juni 2016 om 14:06
Ik heb nu al een aantal jaar last van overmatig boeren. Het gaat echt om meerdere malen per minuut, af en aan, de hele dag door. Bijna elke dag heb ik hier last van. Er ontstaat druk in mn keel en dan moet ik boeren om die druk op te heffen.
Naast dat dit gênant is, omdat mensen het natuurlijk merken, wordt ik er ook behoorlijk misselijk van.
Ik rook niet, drink geen frisdrank en eet niet overmatig veel gasvormende groenten oid. Ik heb hulp gezocht bij de maag- lever- darmarts, die een gastroscopie heeft gedaan waarop niets te zien was. Ik ben getest op bepaalde bacteriën, en ik heb een lactose- en glucose-test gehad. Ik blijk een lactose-intolerantie te hebben. Maar door geen lactose meer te eten/drinken is het boeren helaas niet afgenomen. Ik ben bij een logopediste geweest die geen verstoorde manier van slikken of praten kon ontdekken. Ik heb acupunctuur inclusief vieze kruidendrankjes geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Inmiddels ben ik ontzettend gefrustreerd. Heeft iemand nog ideeën?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2016 om 14:17[quote] Maar door geen lactose meer te eten/drinken is het boeren helaas niet afgenomen.[/quote] lactose zit in heel veel voedingsmiddelen waar je soms helemaal geen erg in hebt. Kijk eens goed of er daadwerkelijk geen lactose in je voedingsmiddelen zit…
ReagerenMonique5 december 2017 om 12:10En? Ben je inmiddels al van het velen boeren af? Of is er een oorzaak gevonden?
Reageren