Zoeken Vraag het forum

oorprobleem

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • freriks

hallo , ik heb al 6 jaar last van een enorm vervelend rechteroor . Gehoorverlies / suizen / kloppende pijn / hoofdpijn . Mijn oor is vrijwel constant ontstoken . Al bij meerdere KNO artsen geweest en allemaal staan ze voor een raadsel . Doordat mijn gehoorgang steeds ontstoken is heeft men geen zicht op het trommelvlies . Gehoorgang groeit ook steeds dicht wat alles nog meer bemoeilijkt . Dan wordt dat weer verwijderd waarna ik weer een week met een tampon in moet lopen . iedere keer als ik mij na een week weer moet melden wordt verwacht dat het beter is maar het trommelvlies is steeds slecht bereikbaar door het opnieuw dichtgroeien van de gehoorgang . Op een gegeven moment wordt het wel een uitputtingsslag daar niets helpt . Mijn gehoor is nu ook gewoon slecht . Men heeft nu overlegd dat een operatie niet uitgesloten is , maar daar staat de huidige KNO arts niet echt achter daar hij niet weet of na de operatie de gehoorgang wel open blijft . men is van plan om de aangetaste huid te vervangen door schone gave huid in de hoop dat het dan goed gaat . Maar heb geen enkele garantie , maar wil ook niet zo blijven rondlopen , kan niet zwemmen met mijn kinderen , hoor slecht en heb dagelijks een loopoor en hoofdpijn . Iemand enig idee of een tip wat ik het beste kan doen ? Men heeft mijn trouwens al bekeken tijdens een operatie . Maar niks kunnen vinden , en ook een scan wees niets uit

1 reactie
    Reageren
    matso

is er nu niemand die hier tips over heeft ? Ik zit op een dood spoor en kom er op deze manier nooit meer vanaf .

Reageren
Reageer op: oorprobleem
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.