- Johan25 januari 2019 om 09:30
In juli ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik elke dag een beetje warrelig was na wat testen stuurde hij mij naar de neuroloog die heeft ook wat testen gedaan en die vond mijn bloeddruk aan de hoge kant 1 week later weer naar de huisarts voor de uitslag de huisarts vertelde mij dat de neuroloog had geconstateerd dat ik de ziekte van mienere heb ok ,voorgeschreven medicijn bethahismine de eerste 2 weken werkte perfect in de derde week wordt ik wakker en constanteerde dat mijn gehoor helemaal weg was ik was dus ineens doof aan beide oren
weer naar de huisarts eerst even bloeddruk meten zo dat was schrikken 198x 126 daar gaan we pillen voor geven en de KNO arts bezoeken weer wat testen bij de KNO Mri gemaakt
totaal niets gevonden raadsel ben gestopt met de bethahismine plots na 4 dagen mijn gehoor weer terug ik blij maar na een week weer warrelig een paar pillen geslikt en ja hoor weer doof maar nu met een zware brom ,piepen ruisen het lijkt in me hoofd nu wel een kerncentrale en dit wil maar niet weg hele nachten kan ik niet slapen wordt alleen maar moeier en moeier na ruim een half jaar loop ik nu bij de internist ook weer onderzoeken bloed suiker nieren en wat er allemaal weer bij komt ik weet het niet meer
iemand die een pilletje weet wat dit een beetje kan oplossen i hope so