- Lotte4 januari 2019 om 10:27
hi allemaal,
ik ben 28 jaar en heb al paar weken last van versterkte oorsuizen. Ik dacht door verkoudheid maar dat is inmiddels al weken over en het suizen blijft aanhouden… neus is ook al lang open.
nu heb ik last van hoofdpijn/ druk op bepaalde plek aan linkerkant hoofd, aan die kant ook verminderd gehoor maar dat heb ik altijd gehad, rechts erg sterke oorsuizen, soms ook licht duizelig… ik ben naar een huisarts gegaan en die dacht vocht achter trommelvlies, kun je daar zoveel last van hebben? Als ik Google kom ik uiteraard meteen uit bij een brughoektumor en nu maak ik me erg zorgen!
7 reactiesReagerenLotte4 januari 2019 om 13:37ik heb ook last van een bonkend hoofd, voornamelijk als ik lig voel ik mijn hartslag kloppen…
kan dit alles puur en alleen door problemen met de buis vn Euch komen, wat de huisarts zei? Ook duizeligheid en druk op/in Mn hoofd?
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2019 om 00:26ga dan naar de huisarts en laat naar je oren kijken
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2019 om 00:57dat zou kunnen
ReagerenLotte5 januari 2019 om 22:22de hoofdpijn is gaan liggen, maar vooral in avond nog steeds druk op Mn oren en oorsuizen in beide oren.
ik stoom iedere dag en gebruik neusspray (neus zit niet dicht).
huusarts dacht paar dagen geleden aan de buis van Euch. Hoelang moet je zoiets aankijken? Wat zou het anders kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2019 om 01:00Wacht nog een paar dagen en ga dan terug naar de huisarts
ReagerenLotte16 januari 2019 om 14:02ik heb het een tijdje aangekeken, heb nog steeds helaas het bromgeluid. Wel heb ik het gevoel dat de verkoudheid een beetje doorsluimert.
ik heb geen hoofdpijn meer maar wel dus die brom en die brom gaat gepaard met een bepaalde trilling / druk lijkt wel. Verder merkte ik gisteravond dat als ik kaken op elkaar en druk zet ik dan een soort windvlaag door dat linkeroor gaat… klaren lukt niet (zorgt alleen maar dat Mn oren dichtklappen en dus niet open).
moet ik teruggaan of het accepteren als tinnitus?
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2019 om 23:47Ga terug naar de dokter
Reageren