- Froukje16 december 2019 om 19:25
Hoi!
Ik ben een vrouw van 24, die zich op het moment een beetje zorgen maakt.
Ik heb de laatste tijd best veel hoofdpijn, dit heb ik meestal in periodes en ben ik wel aangewend, maar de laatste tijd let ik er heel erg op en heb ik bijna elke dag wel ergens hoofdpijn, soms voorhoofd, soms boven mn oren.
Ook ben ik vaak duizelig, dit ben ik al jaren maar gaat een beetje in periodes, de laatste tijd is dit weer heel erg en ben hiermee naar de dokter geweest, die zei dat dit positieduizeligheid is. Maar de laatste tijd heb ik ook vaak het gevoel als ik gewoon stil zit of op de bank lig ik naar “beneden val” of alsof iemand je aanstoot. Het idee alsof je in de lift staat en dan op je verdieping aankomt maar je lichaam nog verder gaat.
Verder heb ik nog een klacht dat de linkerkant van mn gezicht bij mn kaak een beetje doof/trekkend aanvoelt. 2 maanden terug had ik hier best wel heel veel last van, de ene dag meer dan de ander, maar na een maand ging het ook ineens weg, maar nu is het dus weer terug. Wel minder erg, maar t voelt heel trekkend daar.
Nu is mijn vraag, heeft iemand tips of herkent iemand dit? Ik sta er best wel bekend omdat ik allerlei klachten heb en soms als ik er mee naar de dokter ben geweest en hij zegt dat t niks ernstigs is, merk ik de klacht daarna niet eens meer op (beetje hypochondrisch). Ik word hierdoor namelijk een beetje bang voor een hersentumor..
Een tijd geleden had ik bv ook soms een doof gevoel in mn arm of been en dokter heeft toen allerlei neurologische testen gedaan maar dat leek allemaal prima. En na een tijdje is dit eigenlijk ook weer verdwenen..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 december 2019 om 19:48Het lijken toch vooral angst/spanningsgerelateerde klachten.
ReagerenDanny16 december 2019 om 23:06@Froukje
Je zult het waarschinlijk niet willen geloven maar dat strakke gezicht komt waarschijnlijk door het “veld” van een verbonden Laptop/Tablet via de nieuwe Wifi frequentie namelijk 5Ghz. Zolang dat niet uit wordt gezet blijft dit veld in huis en ervaar jij dat rare trekkende gevoel, en zodra het uit wordt gezet ervaar je een soort van euforisch gevoel. Ook verdwijnt mogelijk de druk en gevoel van verdoving van geest en lichaam(mogelijk ruik en proef je ook minder?).
Mogelijk ben je electrogevoelig. Kijk eens op Sosstraling.nl en vergelijk de klachten.
De velden waar ik het over heb kunnen ook van de buren komen, deze beslaan namelijk meerdere ruimtes als ze zijn verbonden.
ReagerenCatootje17 december 2019 om 08:31Allerlei vage klachten kunnen te maken hebben met voedingspatroon, tekorten aan voedingsstoffen en inderdaad ook electrosmog. Metaal in bed of matras versterken die invloed van straling. Overigens zegt bloedonderzoek niet zo heel veel over tekorten.
Belangrijk is altijd een stabiele bloedsuikerspiegel, door te zorgen voor een combinatie van complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Een orthomoleculair therapeut zou je verder kunnen adviseren. Denk verder aan de mogelijkheid van een lichte scheefstand van de atlas, dus die bovenste nekwervel.
Eventueel medicijngebruik, waaronder ook pijnstillers en anticonceptiepil, kunnen ook klachten geven.
Reageren