- Bas22 december 2023 om 10:19
Ik heb hetzelfde probleem. Licht verkouden en een dof trommelvlies volgens mijn huisarts. Echter is mijn Tinnitus veel harder en scheller dan normaal. Is dit normaal en hoe kan ik er voor zorgen dat mijn trommelvlies weer troebel wordt?
John (moderator)
22 december 2023 om 16:13dat hestelt bazelf als de verkoudheid weer weg is
ReagerenH14 januari 2024 om 08:51Wat fijn dat John (moderator) snel reageert op vragen die mensen stellen 👍👍!
Reageren
De link is verwijderd omdat dit tegen de forumregels is. Commerciele links zijn niet toegestaan.Leo12 juli 2024 om 22:41Ik vroeg me af, hebben de reageerders last van oorsuizingen in 1 o& beide oren?
ReagerenWillem2 januari 2025 om 17:47Ik hen exact het zelfde. Geen idee wat te doen
ReagerenGijs19 januari 2025 om 11:37Door griep en met name overgeven is mijn tinnitus erger ?
Reageren
Is dit blijvend ?John (moderator)
19 januari 2025 om 18:20Daar kan niemand je zo antwoord op geven
ReagerenKenny25 mei 2025 om 22:51Hier ook het zelfde! Sinds 2 weken ook verhoging van tinnitus waarschijnlijk door hooikoorts, vooral in bed is het best irritant waardoor je moeilijk kan inslapen of wakker van komt, zal blij zijn dat het voorbij zal zijn. Sterkte aan lotgenoten!
ReagerenHans21 mei 2026 om 15:14Al jaren last van tinnitus, was dragelijk.
Reageren
Toen hyperacusis erbij gekregen en tinnitus veel harder.
Heb zelf het idee dat alles harder en luider word met de jaren.
Niets helpt om het tegen te gaan , en alles al geprobeerd.
Verkoudheid maakt het inderdaad erger , maar als die over is gaat het niet altijd meer naar het oude niveau helaas.
Tinnitus en hyperacusis is een verschrikkelijk iets wat een mens kan overkomen , en zeer lastig om mee te leven.
Dus ik wens iedereen veel sterkte toe !