Zoeken Vraag het forum

tinnitus en verkoudheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al bijna 2 jaar Tinnitus. Ik kon hier goed mee omgaan en hoorde het vaak ook niet meer. Maar nu sinds 1.5 een goede verkoudheid te pakken en een nieuw geluid erbij gekregen. Een laag humming geluid. Dreunt door heel mijn hoofd heen. Om gek van te worden. Hier was ik al zo bang voor. Ben al bij de arts geweest en die zag dus rechts een ingetrokken trommelvlies en links ook en vocht erachter. Nu zei ze dat als dit opgelost is dat het geluid ook gaat afnemen of weg gaat. Ik heb antibiotica gehad en een neusspray maar ben zo bang dat dit geluid gewoon gaan blijven. Ik mis mijn eigen geluid nu wel.

Nu is mijn vraag is er een kans dat dit nog weg gaat trekken want slapen is een ramp nu en op de dag valt het geluid met niets te maskeren.

Bedankt alvast.

Sandra

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als de laatste klachten blijven aanhouden vraag dan een verwijzing voor de KNO Arts.

Het kan ook vanzelf weer herstellen.

Reageren
    Anoniem

Ik heb al meer dan 10 jaar tinitus een constante hoge fluittoon. Ook al andere tonen gehad lage zoemtoon en lage fluittoon en zeker als je in je bed ligt als het heel stil is. Maar die gaan altijd weg en dan blijft alleen de hoge toon over godzijdank!!! Daar heb ik mee leren leven :negeren! Maar das nie makkelijk 🙁 Ik heb juist een zware sinusontsteking en bronchit gehad en nu zijn mijn smaak en reuk volledig weg en das verschrikkelijk ik proef niets alleen bitter zuur of zout en zoet maar niets smaakt! !! Bij de huisarts geweest en moet geduld hebben. Al 6 weken heb ik dit en dat kan 3 tot 6 maand duren als het al terug komt vreselijk!!!!!

Reageren
Reageer op: tinnitus en verkoudheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.