- Anoniem19 december 2013 om 14:09
hallo ik ben melvin en loop nu al enige tijd met een bepaald geluid in mijn hoofd/oren, geen piep of een fluit toon maar meer alsof er druk staat op mijn trommelvliezen of dat er iets anders onder spanning staat. het was in het begin behoorlijk erg zo erg dat ik slaappillen moest gaan slikken.nu een half jaar later heb ik het nog steeds. het is wel een keer zo erg minder geweest dat ik dacht dat het eindelijk wegging maar het komt toch steeds weer terug. ben dus later uiteraard bij de kno arts en neoroloog geweest ma konden helemaal niks vinden, ik had zelfs uitstekend gehoor, en mri scan kwam ook niks uit het zag er allemaal perfect uit dus denken ze stress aangezien ik wel een stresskip ben. ik heb wel tegen de kno arts gezegt dat ik al 4jaar lang neusspray gebruik dagelijks, en dat de boel altijd verstopt zit. hij deed er verder niks mee en zei dat het niet daaraan kon liggen omdat er geen druk op de beus van eustachius zat, ma toch zit mijn neus altijd helemaal dicht niet snotterig maar voelt meer opgezet van binnen. en lees op internet dat het wel degelijk daar aan kan liggen. ik hoop dus dat iemand mij hier meer over kan vertellen.
5 reactiesReagerenTandor119 december 2013 om 19:54Het zou wel eens aan de neusspray kunnen liggen. De slijmvliezen van neus en bijholte krijgen het daardoor zwaar te verduren. Je zou er eigenlijk mee moeten stoppen. Probeer i.p.v. neusspray te gebruiken te stomen om je neus vrij te maken.
ReagerenAnoniem20 december 2013 om 08:20al geprobeerd, maar dat gaat niet omdat ik mijn tussenschot ook scheef heb zitten dus als ik ga stomen stik ik zowat. Heb ook al nasonex neusspray geprobeerd, maar dat helpt ook niet echt.Zou het mischien een optie zijn om neus slijmvlies weg te laten branden ????
ReagerenTandor120 december 2013 om 18:22Misschien dat je het tussenschot moet laten corrigeren? Hoezo stik je zowat als je gaat stomen?
ReagerenAnoniem20 december 2013 om 20:30Het word voor mij erg benauwd als ik ga stomen omdat mijn rechterneus gat dus dicht zit door mijn tussenschot en mijn linker vaak helemaal dicht zit door de neusspray mischien dat een correctie het kan zijn want moet wel zeggen mijn oorklacht is rechts wat erger
ReagerenTandor120 december 2013 om 20:35Vraag bij de huisarts een nieuwe verwijskaart voor de KNO arts en overleg of er een correctie van je tussenschot mogelijk is.
Reageren