- A8 april 2018 om 16:24
goedemiddag allemaal wie kan me helpen..
al iets meer dan 2 jaar hwb ik tinnitus door oorsuizen oorzaak is door te hard geliid, maar het oorsuizen was niet heel erg luid dus was normaal. Afgelopen zondag was ik bij een cafetje voetbalwedstrijd kijken alleen de speakers zaten best hard.
nu sinds zondag is mijn oorsuizen hoger geworden os heel irritant geworden, ik hoor het mu zelfs buiten een beetje..
huisarts gaan heeft geenzin ik weet dat er geen behandeling voor is, maar gaat het weer naar zijn normale toon..?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 april 2018 om 16:38Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de KNO arts
ReagerenCatootje8 april 2018 om 16:49Hard geluid zal het geen goed doen. Wel is het zo dat bij tinnitus vaak tekorten aan allerlei voedingsstoffen een rol spelen, zoals magnesium, zink, vitamine B, Q10 en een verlaagde melatonineniveau in je lichaam. Veel medicijnen zorgen voor voedingstekorten en sommige remmen de melatonineaanmaak, wat het kan verergeren. Ook de invloed van electrosmog kan een rol spelen.
ReagerenA8 april 2018 om 17:33ik was 2 jaar trg naar de kno arts toen oorsuizen begon na te hrd geluid na gehoortest etc. Kwam er niks uit alles was goed maar het oorsuizen bleef gewoon aanwezig maar toen kon ik er mee om. Nu sinds zondag is het veel hoger geworden na hrd geluid in een cafetje. Ik hoor het nu zelfs op mijn werkplek terwijl dat niet eers zo was…
ik vroeg me af of het met de tijd weer minder zal worden, ik weet dat er geen behandeling is maar verminderen is altijd voordeel..
@catootje
zoals ik heb gezegt komt het door hard geluid alles in mijn bloed is goed dus votsmines mineralen etc. Wat bedoel je met electrosmog?
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2018 om 17:59Ik kan zo niet zeggen of het minder gaat worden. Ik hoop het wel voor je…Maar omdat het nu veel erger is zou ik toch naar de KNO-arts gaan
Reageren