- Wesley9 juni 2017 om 23:41
Ik heb zo een 2 weken geleden zachte oorsuizen gekregen, die ik alleen hoor als het heel stil is… Ik ben daarna ook naar de huisarts gegaan en hij zei dat ik geen oordbeschadiging had en dat het suizen vanzelf zal weggaan ook dat er vocht in me oren zit waardoor het kraakt als ik slik, en dat kan een paar maanden duren is wat hij mij vertelde.
Moet ik meer vertrouwen hebben in mijn huisarts of is het misschien beter om testen te doen op me gehoor zelf om 100% zeker te zijn dat ik geen gehoorschade heb?
Ik vraag dit hier even aangezien op internet alleen maar staat dat je chronische tinnitus hebt als je oorsuizen intypt…
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juni 2017 om 00:00Het zijn geen klachten die op gehoorschade wijzen. Ik denk dat je een beetje meer vertrouwen in je huisarts mag hebben.
ReagerenCatootje10 juni 2017 om 00:35Kan vocht of slijmvorming zijn. Heb zelf wel dat krakerige of dat het dicht zit, niet dat suizen, in mijn oren als ik teveel zuivel gebruik. Een neusspoeling met zeezout zou misschien verlichting kunnen geven.
ReagerenAM6 februari 2019 om 01:00
ReagerenBij mij is het oorzuisen continu aanwezig. Ik heb geen gehoorschade, maar het suizen zal voor atijd blijven , als je het een keer hebt gaat het niet meer over. Osteopathie kan de suis verzachten.