Oor piept en plopt

Beste lezers,

Ik heb sinds 9/10 weken last van een piep in mijn oor en daarbij elke keer als ik gaap beweging maak plopt er iets in me oor (soort klik met plop geluid). Ik ben hiermee naar de huisarts geweest, die constateerde dat mijn trommelvlies een beetje bol stond dus heb 6 weken lang aan de neusprays gezeten. Dit heeft geen effect gehad op de piep en de plop. Soms voelt het ook echt of er erge druk in me oren zitten en doet het beetje pijn.

Ik ben trouwens 17 jaar, luister weleens naar muziek (tijdje best hard gedaan maar algauw mee gestopt) Ik ga weleens uit of festivals en dan gebruik ik festival oordopjes.

Ik ben na mijn 2e huisarts bezoek doorverwezen naar de KNO arts maar begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen.

Heeft iemand hier toevallig ook last van? Of weet iemand wat het is of kan zijn?

Groetjes,

Ps: ben laatste tijd ook elke dag tot 12 à 2 uur wakker en mijn rechter kant van me schouder en nek die spier trekt dus misschien kan het daaraan liggen?

Reageren

Moeilijk te zeggen...eerst maar eens naar de KNO-arts en kijken wat die ervan zegt

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Oor piept en plopt

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe