- Samael1 januari 2017 om 19:41
Ik heb sinds 27december last van doofheid aan mijn rechter oor. Ben flink verkouden geweest. Daarbij heb ik ook last van lichte zeurende hoofdpijn rechts en voeld de rechterkant van mijn gezicht ook wat dikker aan. Ook heb ik gevoelige kiezen aan de rechterkant. Dus ja ik dacht aan een voorholte/bijholteontsteking.
Dat is nu allemaal over maar mijn rechteroor blijft doof. Mijn stem klinkt ook luider in dat oor vooral als ik mijn linker oor dicht druk. Ik ga morgen naar de huisarts maar ik wil ook wat meningen van jullie weten wat het zou kunnen zijn, en wat verstandig is om tegen de huisarts te zeggen
2 reactiesReagerenSamael1 januari 2017 om 19:42Ik heb beide oren uit laten spuiten dus het kan geen oorsmeer prop zijn
Reagerenmilan1 januari 2017 om 19:47misschien is je gehoorgang niet breed genoeg en krijg je problemen met oorsmeer. kan van alles zijn goed dat je er naar gaat laten kijken. en tegen huisarts vertel je gewoon alles waar je last van hebt en waar je bang voor bent om te hebben wat handig is is om al je vragen vooraf op te schrijven en dat briefje meetenemen naar je huisarts
succes
Reageren