Zoeken Vraag het forum

Heel erg bang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Janlo

Goedeavond, ik ben heel erg bang dat ik lymfklierkanker heb. Ik weet van mezelf dat ik beetje hypochonder ben. Maar ik ben nu echt bang dat ik lymfklierkanker heb.

Al 1 jaar lang heb ik zeker elke maand keelpijn.

Geen keelpijn waar ik dood van ga, maar wel keelpijn als ik slik, ik voel de pijn ook gewoon zonder slikken maar niet heel erg. Ook zijn mijn klieren onder mijn oksel en nek dan opgezet. Vooral die in mijn oksel voel ik dan zonder te voelen. Dit gaat ook weg, als de “ keelpijn “ over is. Hieronder een foto hoe mijn keel eruit ziet.

Ik ben echt doodsbang dat het lymfklierkanker is. Omdat ik dit gewoon elke maand heb, naar mijn idee vaker in de winter periode dan in de zomer, maar in de winter echt elke maand.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

ga dan met de klachten naar de huisarts!

Reageren
    Janlo

Ik schrik heel erg van deze reactie! 😢

Reageren
    John (moderator)

Waarom schrik je daar dan van? Je hebt al bijna 1 jaar lang last van keelpijn. Denk je niet dat het verstandig en normaal zou zijn als je dan een keer met de klachten naar de huisarts gaat? En met lymfeklierkanker heeft dan helemaal niets te maken.

Reageren
Reageer op: Heel erg bang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.