Zoeken Vraag het forum

Heel erg bang..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey, ik ben een meisje van 13 jaar. Ik weet van mezelf dat ik hypochrondie ofzo heb, ook gezegd door de dokter. Ik ben superbang voor ziektes vooral Kanker, leukemie. Heel heel symptomen daarvan heb ik ofja dat lijkt zo. Hoofdpijn, spierpijn in armen (kan door fitness komen) , 3x bloedneus gehad, snel blauwe plekken(kan erfelijk zijn moeder heeft het ook) , puntbloedingen ( heeft een vriendin ook trouwens), soms hartkloppingen, erg benauwd (heb astma) heb een tijd gehad dat ik duizelig was maar is weg, en opgezette klieren gehad maar ik ben ook verkouden geweest daarmee kan t te maken hebben. Ik ben erg bang. Ben meerdere keren naar de dokter geweest en heb al me klachten verteld maar zij was er 100% van overtuigd dat ik niks heb.. maar toch blijf ik erover piekeren. Ik zit hierdoor echt met stress en ik ben benieuwd wat jullie erover denken.. ?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je geeft voor alle klachten die je hebt zelf een goede verklaring… Niks aan de hand dus. Op je hypochondrie na dan..

Reageren
    Meisje17x

ah meisje , maak je niet zo druk , sws niet om je klachten , het heeft niks met kanker te maken ?

maar ik zou je hypochondrie wel serieus nemen , en daar misschien wel overwegen als het langer aanhoud hulp voor te zoeken !

sterkte

Reageren
Reageer op: Heel erg bang..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.