Zoeken Vraag het forum

ik ben zo bang!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • amalia

Als eerste het kan zijn dat mensen mij al eerder hierop hebben gezien met dezelfde klachten maar dat komt omdat ik echt nog even zekerheid wil! Oke duss….begin Februari had ik snoep gegeten (daarvoor was er echt helemaal niks aan de hand!) Maar toen ik het snoep op had (was best wel veel) keek ik in de spiegel en toen zag ik mn amandelen en daar schrok ik best wel erg van omdat ik het nog nooit eerder had gezien en sindsdien was ik al bang dat ik een ziekte had en met namelijk kanker, leukemie. Oke maar hier komen de klachten waar ik nu last van heb:

• Elke dag duizelig, het gevoel dat ik val.
    • Vermoeidheid
    • pijnlijke steken in ledematen die ong 5 sec duren
    • Oorpijn
    • oogijn
    • snel verspreken
    • heeeeel veeeel huilbuien
    • eczeem
    • aften die steeds terugkomen
    • onderhuidse bloedinkjes
    • meer moedervlekken erbij
    • rare bruine vlekken
    • Koude handen&voeten
    • ineens wondjes in hand
    • snel koud krijgen
    • benauwdheid
    • hoofdpijn
    • Buikpijn
    • Gevoel van dunner maar geen gewichtsverlies
    • aparte smaak in mond
    • Hartkloppingen
    • jeuk
    • af en toe opgezette aders
    • wazig zicht
    • geen goed geheugen                                                           dit was het! Maar vinden jullie het meer bij leukemie of stress/angst/hyperventilatie horen? Ik ga trouwens 17 mei wel naar de huisarts maar ik gwn graag wat meer zekerheid!
    2 reacties
    Reageren
    Lissa

je bent gewoon zo bang dat je volgens mij eerder een angststoornis hebt dat wat anders. Waarom schrok je van je amandelen? Amandelen zijn twee bollen achter in je keel de ene hebben er kleine de andere grote. Niks mis mee. Raar dat je ze nog nooit hebt gezien. Hyperventilatie heeft totaal niks met kanker te maken. Maar wel ervaring mee. ze kunnen wel al deze klachten die jij benoemd veroorzaken. en nog meer ook. Heb je geen afleiding of ontspanning dat je kunt doen? ik heb een tijdje ook met angsten te kampen gehad. En dat zorgde dan weer voor hyperventilatie en vele klachten. Zou wel naar een arst gaan . Je hoeft er zeker niet mee te blijven zitten ! ik kan wel roepen er is niks mis maar ik weet ook dat het in je hoofd gaat blijven zitten. Dus hup naar die arts morgen.

Reageren
    amalia

sorry voor deze late reactie maar ik kon mn forum niet meer terugvinden maar oke…. ik ging dus een paar weken naar de huisarts en ze zei inderdaad dat ik hyperventilatie had en de duizeligheid kwam ook omdat ik een lage bloeddruk heb maarja ik ben in ieder geval heel erg blij dat ik nu weet wat het is. 

Reageren
Reageer op: ik ben zo bang!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.