Zoeken Vraag het forum

Hersentumor?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pieter

Hallo allemaal, ik ben Pieter en ik zit met een probleem.

Ik heb al 3 weken last van een zwakke, drukkende hoofdpijn. Ik nam aan dat dit spanningshoofdpijn is sinds mijn nek en rug ook pijn deden.

Maar dit is het raren, ik heb nu al een dag last van het gevoel ofdat ik in een vliegtuig zit. Mijn horen zitten dicht en mijn keel ook, net ofdat ik vlieg of hoog zit.

Ik maak me nu dus ontzettend zorgen, kan iemand mij helpen?

14 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hai, als je een paracetamol neemt, gaan je klachten dan over?

Reageren
    Anoniem
    Pieter

Nee, Medicatie helpt niet, maar ik moet zeggen dat ik de hele dag moet zitten en daardoor kramp in mijn nek krijg.

Ik heb echt gewoon nu pijn in mijn oren + soort druk (zoals vliegtuig) en ik moet daardoor steeds veel boeren.

Reageren
    Ik

Veel computerwerk?

Reageren
    Pieter

Ja, ik doe veel aan computer werk.

Reageren
    Ik

Vind je je baan leuk? Sta je onder grote druk? Leef je verder gezond, sport je een paar keer per week?

Groetjes

Reageren
    Pieter

Ja, ik vind mijn baan leuk en sta niet onder druk.

Ik leef gezond en sport 1 keer per week.

Kan druk in je oren door spanningshoofdpijn komen of…?

Reageren
    Lola

Hai, spanningshoofdpijn kan veel vreemde klachten geven, maar als jij je werk leuk vindt, niet onder druk staat en voldoende beweegt, hoe kom je dan aan spanningshoofdpijn?!

Reageren
    Kim

Drink je vaak energydrankjes? Red Bull en dat soort troep?

Reageren
    Pieter

Nu je het zegt, ik heb vanmiddag nog 1 op maar dat is de eerste in 2 maanden ofzo.

Spannings hoofdpijn kan ook door spieren komen, niet alleen door stress. Spanning, zoals spanning op je spieren.

Reageren
    Tara

Zit je wel ergonomisch? Goede stoel, juiste hoogte van je bureau? Zit je niet op de tocht? Slaap je misschien met oordopjes ‘s-nachts? Misschien eens je oren laten uitspuiten? Ik probeer ook maar mee te denken…

Reageren
    Pieter

Ik heb pas last van mijn oren voor 1 dag, ik weet niet of het morgen over zal zijn of niet maar mijn hoofdpijn ligt denk ik zelf aan mijn stoel want dat heb ik nou al heel lang.

Reageren
    Bram

Ik zou me maar niet teveel zorgen maken. waarschijnlijk is er sprake van een virusinfectie die de klachten heel goed kan verklaren.Het vliegtuig gevoel komt door niet optimaal functionerende buizen van Eustachius die de druk op de oren beïnvloeden en dit gevoel kunnen opwekken. Ik verwacht dat het na enige weken over is.

Reageren
Reageer op: Hersentumor?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.