- Lieke8 april 2018 om 20:47
Dag allemaal,
Ik heb sinds ongeveer 3 weken de angst dat ik een hersentumor heb.
Mijn klachten zijn als volgt:
– Elke dag hoofdpijn. Soms minder heftig, soms heel heftig. Pijn in de nek.
– Elke dag een soort misselijk gevoel. Het is niet continue aanwezig en ik moet niet braken. Ik heb wel eetlust.
– Duizeligheid. Dit komt ook af en toe op de dag opeens. Ik heb het vooral als ik opsta. Ik val niet flauw
– Ik zie vreemd. Ik zie niet wazig en ik zie geen vlekken. Het is moeilijk uit te leggen maar ik zie niet optimaal.Wat denken jullie? Ik ga sowieso een afspraak maken bij de huisarts, maar ik lees vaak berichten dat mensen niet gehoord worden en dat het maar op spanningshoofdpijn word gehouden.
Ben best hypochondrisch van mezelf dus ik ben elke dag zo bang.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 april 2018 om 22:35ik denk dat je toch vooral last hebt van stress/spanningen en angst…. met een hersentumor hebben die klachten allemaal niks te maken
ReagerenCatootje9 april 2018 om 08:53Kan een combinatie zijn van spanningen, onevenwichtige voeding en tekorten aan diverse voedingsstoffen. zou je bij jezelf moeten nagaan. Veel mensen eten teveel snelle suikers, wat allerlei klachten kan geven.
Reageren