Ik heb laatst sex gehad met een dame en 4 dage later kreeg ik ineens rode vlekjes op mijn penis nu 2 dagen later is het meer roodheid geworden met witte schilfering ook ben ik zeer vermoeid geworden heb ik onderbuikpijn en last van de liezen soms.
Mijn eikel heeft 3 dagen erg pijnlijk en branderig aangevoeld maar geen jeuk gehad. Nu 5 dagen later is de branderigheid er wel vanaf maar mijn schaamstreek en liezen blijven zeer doen zo ook de vermoeidheid ik heb zo ook rondgekeken op internet en net zoals bij hiv symptomen voorkomt heb ik dat enigszins ook wel heb al jaren overal onstoken haarzakjes en kleine puntjes maar is me eigenlijk nooit egt opgevallen verder heb ik nog geen koorts maar wel vaak warm .. schimmelinfecties heb ik vaker gehad aan de penis maar nooit met deze pijnen gecombineerd en de vermoeidheid is er iemand die mij hier meer over kan vertellen want stress hem serieus heel erg
Een schimmelinfectie is mogelijk, maar een soa is niet uitgesloten. HIV is niet erg waarschijnlijk met de klachten die je hebt.
Ga in ieder geval na het weekend naar de huisarts.
Ja een schimmelinfectie heb ik regelmatig gehad aar heb al een half jaar last van mijn liezen en af en te best moe nu krijg ik ook stijve nek en kan me herinneren dat ik een jaar geleden sex gehad heb met een dame die allemaal rode puntjes op haar benen had dus ben bang dat zei miss hiv besmet geweest s ik heb namelijk nu opgezwollen liezen en doen op egt zeer ... moeheid gaat maar niet weg etc..
Ook zie ik al een tijdje best vervelend . Namelijk hele tijd waas voor.mijn ogen die blijft terugkomen gedurende de dag
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken over een HIV infectie.
Ga in ieder geval naar de huisarts.
hoi, heb je wel een condoom gebruikt tijdens de sex???
vind het niet echt lijkend op een soa...
misschien heb je je piemel gewassen net verkeerde zeep?
heb je zonder condoom anaal kontakt gehad??
groetjes Petra
[email protected]
Ja onveilige sex gehad en heb regelmatig soa tests laten doen schimmel infecties heb ik eigenlijk sinds toen al en moeheid maar nu heb ik laatst sex gehad en is de schimmelinfectie terug gekomen als rode zweertjes die nu eigenlijk weg trekken met witte.schilfering nu komen er wel weer nieuwe bultjes tevoorschijn maar ben gewoon super moe ineens hoofdpijn pijn in liezen en jeuk aan de anus soms heb ook overal kleine rode puntjes op mijn lichaam en instorten haarzakjes enige tijd sorry maar ik zag dit als tekenen hiv
En nee heb geen anaal contact gehad ... het is gewoon zo vaag dat dit nu alles tegelijk komt de dokter dacht dat het mogelijk herpes kan zijn maarja heb ook nog eens een wit beslagen tong en gebit problemen namelijk
Ga in ieder geval naar de dokter. Het ongezien moeilijk om daar iets over te zeggen. Het kan herpes zijn maar ook en ander soa omdat je het over zweertjes hebt.
Ja dat heb ik gedaan krijg komende week de uitslag maar al mijn symptomen hebben iets weg van hiv niet dan....
Nu ook opgezette lymfklieren in mijn hals
Zoals je klachten zijn begonnen lijkt het in ieder geval niet op HIV.... even afwachten dus op de uitslagen
Soa test is binnen en ik heb geen soas..
Nog wel steeds super moe pijn in.liezen en penis ook nog steeds witte schilfering en de pijn neemt nu toe ..
Vandaag bloed laten prikken voor hiv ook omdat ik gek word van al die kleine rode puntjes op mijn huid de moeheid en de pijn ..
Ten einde raad
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!