zelf een navelpiercing geprikt!!:o

[size=4]heey iedereen
    ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb gisteren zelf een navelpiercing geprikt met een veiligheidsspeld!!
    ja ik weet t het is erg stom van mij
    maar ik wou hem zoooooo graag en had geen geld en ik mag t niet van mijn ouders
    nou is mijn vraag wat moet ik er mee doen hoe moet ik hem goed verzorgen zodat er niks ergs gebeurt? en kan er iets heeeeel erg og gervaarlijks gebeuren??

groetjes [b]een heel domblondje![/b]
    ik hoop dat jullie wat tips hebben die mij kunnen helpen.[/size]

Reageren

je bent inderdaad een dom en eigenwijs meisje.
    heel gevaarlijk je kan een lelijke infectie oplopen!
    je moet het inderdaad goed schoohouden en er sterilon opdoen, heb je dat niet in huis, dan maar jodium.
    zodra het pijn gaat doen en/of rppd/warm wordt, naar de dokter!
    Brenda

Reageren

maar de alcohol in sterilon ect. is daar tog te sterk voor?

Reageren

Dom blondje heeft dom gedaan en wil dom blijven doen, en dat is dubbel dom, dom blondje. Het enige dat je kunt doen is naar de huisarts gaan om een ernstige infectie te voorkomen. Wat je gedaan hebt is eenvoudig gezegd levensgevaarlijk dus als je zelf verder wil experimenteren, val daar anderen dan niet mee lastig. Ga naar de huisarts. Punt.

Reageren

Het advies van Brenda is onjuist!!

Jodium en alcohol zijn veel te agressief! Ga naar de huisarts, of misschien wel naar de spoedeisende hulp.

Morgenochtend is jouw navel helemaal rood en gezwollen en pijnlijk met het risico dat deze infectie zich zeer snel uitbreidt.

Erg gevaarlijk allemaal!!

Reageren

Tsjongejonge, dat is echt gevaarlijk wat je doet!
    Ik ben ook 13 maar ik vind navelpiercings echt lelijk en onnodig. Ik weet niet waarom je zoeen ding wilt hebben, maar ik weet zeker dat je het idee van school hebt.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: zelf een navelpiercing geprikt!!:o

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe