HELP moedervlek bultje!?

Ik voelde net op mijn huid en toen dacht ik dat ik een puistje voelde maar toen ik goed keek zag ik dat het in mijn moedervlek zat. Ik ben nu helemaal bang dat het een melanoom is... Ik heb de dokter al gebeld maar die kreeg ik niet te pakken.. Moet ik mij zorgen maken??

Reageren

Gewoon even langs de dokter gaan.

Reageren

Ja was ik van plan alleen ben nu hartstikke bang

Reageren

Tandor weet jij of ik bezorgd moet zijn? Nu ik er aan heb gezeten is die ook pijnlijk

Reageren

Als je er aan gaat zitten, is het niet raar dat je klachten krijgt.

Ik zou me daar maar niet druk om maken. Je kunt ook een puistje in een moedervlek krijgen

Reageren

Dus jij ziet er zo niets raar aan? Moet ik ermee naar de dokter? Wat is hey verschil tussen een puistje of een gevaarlijk bultje? Hij is een beetje huidkleurig als ik mn moedervlek iets verwijd

Reageren

Als de moedervlek plotseling groter wordt en erg van vorm veranderd en pijn doet, is het goed om naar de dokter te gaan.

Reageren

Ben 1 mei voor het laatst bij de dokter geweest voor moedervlek controle. Toen zag hij niks bijzonders maar goed ik weet zo ook niet of het groter is geworden of niet

Reageren

Dan hief ne jou niet naar de dokter hoor. Zo snel verandert een moedervlek niet is iets ernstigs.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: HELP moedervlek bultje!?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe