Pijn tussen schouderbladen

Je gaat toch niet met een griepje naar de spoed....
    Je hartslag is hoger door de koorts en de stress. Je hyperventileert....

Reageren

Hey,

Na een redelijk goed weekend vandaag terug gaan werken, ging redelijk goed.
    Net terug een uur gaan badmintonnen, puffen, zweten, snel buiten adem.
    Vooral pijn in rug, tussen schouderbladen, zere keel (moeite met slikken) en vooral pijn in het gezicht (tussen oog en mond naast neus). Ook nog geel slijm ophoesten, verstopte neus en terug koortsig, tussen 38 en 38,8

Is dit normaal? Kan dit lang duren?
    Ik probeer zoveel mogelijk te rusten en doe het rustig aan.

Groeten

Reageren

Je was nog niet helemaal hersteld ik begrijp dus niet zo goed waarom je dan gaat badmintonnen....je vraagt gewoon om problemen....

Reageren

Hey,

ik voelde me dan ook helemaal niet slecht/ziek voor het badmintonnen, enkel de gewoonlijke pijntjes.

Misschien was het geen goed idee, maar wou nog eens buitenkomen.

Hoe lang kan dit duren?
    Mijn echtgenote zegt dat dit meerder weken kan duren aangezien er geen medicatie bij te pas komt?!

Bedankt

Reageren

Hoe lang het gaat duren is op voorhand moeilijk te zeggen...Neem in ieder geval op tijd rust en ga even geen dingen doen waarbij hoge fysieke inspanning wordt gevraagd.

Reageren

Maar het is dus niet abnormaal dat dit na een paar dagen/bijna een week nog niet 100% genezen is?

Bedankt he, het is gewoon om zekerheid te hebben en in het hoofd ook rustiger te kunnen worden.

Reageren

Ja hoor, dat is normaal....2 weken is geen uitzonering

Reageren

Hey,

het gaat elke dag ietsje beter.

Wel regelmatig bloed bij neus snuiten, waarschijnlijk zal dit wel met de verkoudheid/sinussen te maken hebben. Deze zijn nogal pijnlijk op dit moment.
    Geen koorts of verhoging meer (de laatste 24u), wel een warm, gloeiend hoofd.

Nog een lichte slijmerige hoest (gele vaste slijmen) en lichte pijn tussen schouderbladen.

Grtn

Reageren

Bloed bij snuiten zal inderdaad door de verkoudheid komen.
    Nog even uitzieken dus

Reageren

Bedankt,

net weer een redelijk zware HV/angstaanval kunnen onderdrukken nadat ik mij gewogen had.
    4 kg minder op een week, achteraf besef ik dat dit waarschijnlijk wel is omdat ik ziek in bed gelegen heb en bijna enkel gedronken heb en bijna niks gegeten.
    Maar het is net of mijn brein wil dit niet onmiddelijk aanvaarden.

Klamme zweterige rode handen, heet hoofd maar lichaam rillen van kou, de pijn in de rug zo voelen opkomen (en daarna weer verminderen), .......

pffffff

sorry dat ik hier zo snel/opgewonden reageer maar ik weet dat ik zwaar hypochonder ben, maar ik kan het niet stoppen, het is net alsof mijn brein pas 15min later dit begint te beseffen dat het eigenlijk niks ernstig is.

Reageren

Dat zijn dan klachten die wel bij een angstaanval en HV passen....

Ademhalingsoefeningen doen !

Lees eens:
    http://www.dokter.nl/dossiers/angsten

Reageren

is er iets pijnstillend dat ik mag/kan nemen?

Het is momenteel heel pijnlijk in mijn kaken (tussen ogen en mond).

Reageren

Je zou paracetamol kunnen nemen

Reageren

Zware nacht gehad

Gisterenavond rond 21u in de zetel in slaap gevallen en rond 23u wakker geworden en in bed gekropen.

Rond 24u al hoestend wakker geworden en zeker tot 3u30 liggen draaien en keren en vooral constant hoesten, droge zware diepe hoest.

Nog niet over dus.

Reageren

Net op het werk een camionette moeten helpen laden met zakken oud papier, na een 5-tal minuten begonnen mijn handen te verkrampen en mijn vingertoppen werden blauw/paars?!

Is dit allemaal wel normaal?

Nu een half uur later voelen mijn handen nog steeds verkrampt en heel rood (hoe meer naar vingertop hoe roder)

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Pijn tussen schouderbladen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe