- Sef1 maart 2016 om 20:53
Hallo,
Ondertussen ben ik 27 jaar en al enige tijden bezig om erachter te komen waar ik zou kunnen hebben, nu er steeds geen duidelijkheid komt en steeds van kastje naar muur word gestuurd ben ik wanhopig hier maar wat gaan neerzetten.
Sinds enkele jaren nemen steeds meer lymfe-station vergrotingen aan, niet meer afgezakt steeds meer in de liezen, oksels ,borst, en sinds een tijdje nek en hals en onder mijn oor naast de kaak
Er zijn echt zoveel opgezet!! Weinig zin in dingen geen lust meer
Geen energie voor sporten en of andere dingen vaak tegen een vaste tijdstip in de nacht begin ik het ontzetten warm te krijgen en zweten. Bloed in urineNu is word ik steeds naar andere artsen gestuurd waardoor de klachten fragmentisch bekeken worden.
Dit kan toch niet normaal zijn?Begin januari op doorzeuren een klier verwijdert half onder oksel omdat die zoveel druk op een pees of zenuw gaf, daar is re-actieve klier uitgekomen geen kanker( al lees ik vaak dat men geen oksel klier mag gebruiken daarvoor?
En zijn tal van benigne mogelijkheden lees ik danNa controle afspraak met Onco. chirurg die vertelde mij dat ik eigenlijk een second opinion zou moeten aanvragen om antwoord te krijgen, en mij gelijk gaf dat er verder gezocht moet worden naar oorzaak maar dan belt me huisarts met de internist die na paar x voelen t wel goed vond en mij huisarts me niet doorsturen omdat hij dit niet nodig vind…na contact met die internist
Word er gek van
Als ik bij symptomen check kijk(test) zit ik op 91%hodgin kans
Met enkele weken krijg ik uit noodzaak de zorg over mijn neefje en wil hier duidelijkheid in hebben:(
Iemand tips? Of een arts op wie ik beroep kan doen
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2016 om 21:11De arts die je hiervoor zou moeten hebben is een endocrinoloog. Vraag aan je huisarts een verwijzing en ga dan naar een endocrinoloog in een academisch ziekenhuis.
ReagerenSef10 maart 2016 om 23:16Mijn huisarts wil me niet doorsturen t zit meer tussen mijn oren word er op een mooi manier uitgelegd belachelijk… Heeft overleg gehad met de internist waar ik het al over had, ondertussen twee rechts borst bijgekregen zonder dat er ooit 1 geslonken is
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2016 om 23:20Ga toch terug naar de huisarts ( er zit helaas niks anders op) en maak duidelijk dat je er genoeg van hebt en een verwijzing wil voor de endocrinoloog.
ReagerenAnoniem13 mei 2016 om 20:36Een tidjje verder helaas reageerd de huisarts er niet op, en vind dit overbodig en moest stoppen met zoeken!
Ondertussen 5 cystes bij mijn oren onstoken en zo groot dat ze ingesneden zijn en antibiotica as25 ste worden ze chirurgie verwijdert.
Nu weet ik dat ze ook in me nier zitten 3/A4 stuks dus ineens schieten ze als paddestoelen de grond uit:(…
Hier kwam ik achter omdat ik niersteen vergruizen zou hebben voor een kei grore steen maar die was ineens weg en dit was wel te zien.
Moet me er toch maar bij neer gaan leggen denk ik?:(
*nu zag ik paar dagen terug radar programma over zorgverzekeringen en mensen die niet behandeld worden omdat hun geen goede afspraken erover hebben. Z’n gevoel krijg je dan ook echt klote
Groetjes
Sef
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2016 om 20:57Ik zou me daar niet zomaar bij neerleggen. In ieder geval ging ik op zoek naar een andere huisarts.
De niercysten, hoeven niet perse een probleem te zijn. Zolang ze geen klachten veroorzaken. Maar hier zou dan een nefroloog naar moeten kijken.
Reageren