- Yoyoy14 februari 2016 om 13:28
Ik loop al meer dan een jaar met klachten laag in mijn Linkerschouderblad en pijn tussen mijn schouderbladen en licht vervelend gevoel in mijn Linkerarm. Alle klachten zitten voornamelijk links
Heb fysiotherapie gehad, manuele therapie
Vervolgens terug huisarts.
Foto gemaakt van nek, met enige slijtage in de nek. Huisarts verwees naar Neuroloog om te kijken of er geen nekhernia zat.
Op MRu was een dubbele nekhernia waarneembaar.
Emg gehad, en diverse proefblokkades, facetblokkade, en definitieve blokkade.
Helaas gaven deze blokkades alleen maar heel tijdelijk verlichting (2 weken)In augustus geopereerd aan een dubbele nekerhnia.(operatie was echt nodig volgens de neuroschirurg gezien slechte conditie van mijn tussenwervels)
Herstel was zeer pijnlijk en ging moeizaam, heb tot 3 weken terug 2 x per dag tramadol geslikt. Er nu mee gestopt omdat ik er doodvermoeid van raakte. Ben nu veel helderder en kan de pijn makkelijker hebben.In december weer 2 uur gaan werken en gestart met fysio 2 keer in de week (eerder mocht niet van neurochirurg) nu werk ik 5 uur per dag, gaat moeizaam, kost me al mijn energie maar met 5 uur kan ik het pijnsgewijs wel volhouden, echter 6 uur of meer lukt me echt niet, dan krijg ik erg veel last onder in mijn schouderblad en bij de aanhechting van mijn ribben (achter of voor)
Mijn nekklachten van de operatie zijn door de fysio drastisch verbeterd en kan nu weer redelijk bewegen met mijn nek, echter de klachten in mijn schouderblad en tussen mijn schouderbladen is weer helemaal terug… en 2 keer per week fysiom/manueel schijnt dit niet te kunnen doorbreken….
Nu verwijzing gekregen voor sportarts om eens opnieuw te kijken naar mijn klachten.Mijn vraag iemand die tips heeft over wat de oorzaak zou kunnen zijn? Na jaar van medische onderzoeken en operatie ben ik nog geen stap verder, en kan ik nog steeds maar een aantal uren per dag werken.
Geen enkele bezigheid houd ik erg lang vol, alleen met afwisseling kan ik redelijk in beweging blijven.1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 februari 2016 om 15:11Het is moeilijk te zeggen waar de klachten vandaan komen.
Reageren
Ik denk wel dat het goed zou zijn om een MRI scan te laten maken van de schoudergordel en nek