- Iertje27 juli 2018 om 18:59
Hallo,
Al een behoorlijke tijd heb ik schouderklachten aan de linkerkant die maar niet overgaan. Tevens heb ik ook een pijnlijk gevoel op de borst en het straalt ook uit naar mijn hand. Ook ervaar ik een lichte druk aan de linker kant van mijn keel. Daarnaast voel ik ook een soort kramp op een bepaalde plaats van mijn schouder als ik adem (in de buurt van mijn schouderblad). Ook lijken mijn ribben erg gevoelig te zijn. Ik heb dit overigens niet altijd, heel zelden komt het voor dat ik het een dag geen klachten heb. Inmiddels al heel wat onderzoeken gehad voor deze klachten, oa bij een internist en al 3x bij de cardioloog geweest maar daar is niks uit de onderzoeken gekomen. Al vaak bij de huisarts geweest en die gooit het op spieren/ verkeerde werkhouding. Ook loop ik al een aantal maanden bij de manueel therapeut, maar dit helpt naar mijn idee niet voldoende. Al met al maak ik me hier best wel druk om en begin ik echt wanhopig te worden, omdat het niet overgaat. Deze klachten zijn eind september begonnen en loop er nog steeds mee rond in de hoop dat het vanzelf minder zal worden. Heeft iemand een idee wat het eventueel zou kunnen zijn?
Alvast dank voor de eventuele reacties!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 juli 2018 om 01:26Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/