Zoeken Vraag het forum

Aanhoudende pijn in schouder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben zo’n 8 maanden geleden gevallen tijdens het mountainbiken en kwam boven op mijn schouder terecht. Ik ben wel gewoon doorgegaan. Toen ik na een maand nig steeds pijn had toch maar naar de huisarts gegaan. Heb toen röntgenfotos laten maken en daar was niet zoveel op te zien. Na een half jaar had ik nig steeds last en het werd erger dus ben ik weer naar de huisarts gegaan. Die heeft mee doorgestuurd naar een orthopaedisch chirurg. Weer fotos laten maken en er was iets met mijn AC-gewricht, pezen en spieren rond mijn AC-gewricht. Uiteindelijk doorgestuurd naar Fysio. Heb nu 2 maand fysio en het word niet beter. Is er iets waar ik me zorgen om moet maken? Als ik mijn fysio vraag zegt die dat het normaal is dat ik last heb. Ik kom de dag niet door zonder pijnstillers…. Dit is toch niet normaal?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Problemen met het AC gewricht kunnen inderdaad heel hardnekkig zijn. maar na 2 maanden fysio zou er eigenlijk op zijn minst verbetering moeten zijn. als dat niet het geval is, ga dan terug naar de orthopeed.

Reageren
    Anoniem

Vandaag met mijn orthopeed geled… Deze zegt enkel dat ik mee aanstel. Daar heb je wat aan

Reageren
    John (moderator)

Dat schiet inderdaad niet op…
    Ik zou dan toch maar eens een goed gesprek met de fysio aangaan en vragen hoe hij het verder verloop ziet… als dat allemaal niets oplevert, ga dan terug naar je huisarts en vraag een verwijzing voor een second opinion bij een andere orthopeed in een ander ziekenhuis.

Reageren
Reageer op: Aanhoudende pijn in schouder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.