- sandra198214 juli 2015 om 19:55
ik ben 33 jaar en sinds een paar weken last van enorme migraine aanvallen afwisselend met een dronken gevoel dat soms lijd tot echt eventjes flauwvallen en ook evenwichtsstoornissen en soms ook echt uitvallen van bepaalde spieren en kan me ook slecht concentreren. mijn huisarts zegt het is de stres maar mijn leventje gaat lekker heb pilletjes tegen duizeligheid gehad en die werken niet de twee onderhuidse bolletjes die sinds kort zijn opgedoken een in de hals en een ter hoogte van onderkant schouderblad en oksel zouden vetbolletjes zijn volgens haar ik ben zo moe en uitgeput voeld echt niet goed ben bang dat er wat ernstig mis zou kunnen zijn en mijn huisarts luisterd niet naar me en heb al vaak het gevoel gehad bij der dat ze zo snel mogelijk iedereen wil afschepen zelfs geen bloedonderzoek terwijl ik echt niet lekker ben en eigenlijk ook nog nooit ziek geweest buiten een griepje of verkoudheid wie heeft er raad voor me of tips wat ik kan doen want zo kan het niet lang meer verder ben bang dat dit in het ziekenhuis eindigd
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 juli 2015 om 20:29Ik denk dat je toch eens een hartig woordje met je huisarts moet praten.
Reageren
Je zou de ziekte van pfeiffer kunnen hebben…
Laat je niet afschepen door de huisarts en verlang een bloedonderzoek en eventueel een verwijzing naar de neuroloog voor de migrainesandra198215 juli 2015 om 06:44bedankt voor de reactie maar denk niet dat het dat is heb geen keelpijn gehad of opgezwollen klieren en de laatste verkoudheid is ook weer al meer dan 6 maanden geleden doorverwijzing naar de neuroloog heb ik haar ook gevraagd zeker omdat het bij ons in de familie zit neurologische problemen eens je de 30 gepasseerd bent maar Zij vind dat niet nodig dus loop al weken te sukkelen met paracetamol dat niet helpt dan de medicatie tegen de duizeligheid die niet werkt de oefeningen die ik moest doen van der om de duizeligheid onder controle te krijgen helpt niet of lokt niets uit dus dat evenwichtsorgaan is volgens mij ook niet het probleem. denk dat ik maar eens een andere huisarts moet zoeken of maar zonder doorverwijzing afspraak maken rechtstreeks contact opnemen met neurologie. zou het anders ook niet meer weten de huisarts praktijken zitten hier over vol en ze hebben je liefst zo snel mogelijk weer buiten bedankt voor je reactie
Reageren