Zoeken Vraag het forum

een constante piep in me oor/hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik ben een meisje van 13 jaar en heb nu sinds 3 dagen een constante piep inbme oor/hoofd.

Ik ben niet uitgeweest, luister nooit naar harde muziek of wat dan ook.

Ik maak wel best vaak mijn oren schoon met wattenstaafjes.

Vorig weekend begon het, ik heb niks bijzonders gedaan of naar harde muziek geluisterd. Het enige wat ik heb gedaan is mijn oren schoongemaakt met wattenstaafjes en daarna later in de avond begon de piep die tot nu toe niet weer gestopt is.

Ik ben wel iemand die veel last heeft van stress en zoals vannacht huilend wakker werd door de piep omdat ik er helemaal gek van word.

Mijn vraag is nu kan het zijn dat ik iets beschadigd heb in me oor met het schoonmaken ?

Ik had ook op internet over tinnitis gelezen, en dat er dan haartjes in het oor beschadigd zijn die niet weer te herstellen zijn.

Kan ik met het schoonmaken die haartjes beschadigen ? Of kan het gewoon zijn dat iets anders in me oor beschadigd is wat die piep veroorzaakt ? En wat wel gewoon weer te herstellen is.

Ik moet zeggen ik ben best wel bang, ik kan totaal niet slapen en ben hartstikke moe.

Ik zit er eigenlijk niet zo op te wachten om me hele leven lang met een piep rond te lopen

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Door het gebruik van wattenstaafjes, kan het gebeuren dat je wat oorsmeer tegen je trommelvlies aandrukt. Dat kan klachten veroorzaken.
    Ga even langs bij je huisarts en laat naar je oor kijken. Stop het gebruik van wattenstaafjes.

Reageren
Reageer op: een constante piep in me oor/hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.