- Anoniem13 maart 2017 om 18:47
Hallo
Ik ben een jongen en ben 18 jaar
Ik werd vandaag wakker en mijn rechter oor voelde anders dan normaal. Het voelde alsof ik water in mijn oor heb (maar ik had geen water in mijn oor) ook het gehoor van mijn rechter oor was minder
Later in de dag op school had ik er geen last van. Maar toen ik naar huis was aangekomen ( hier thuis is het best wel stil) begon mijn rechter oor te piepen. Het is een lange en het stopt niet.
Als ik naar iets luister dan word het gepiep minder maar als het weer dood stil word dan hoor ik het gepiep weerIk luister nauwelijks naar muziek en weet zeker van mijn zelf dat het niet door te hard geluid komt
Zelf denk ik dat de oorzaak wattenstaafjes is wat ik gister heb gebruikt of omdat ik op mijn rechter oor heb geslapen. Maar weet het niet zeker
Iemand die me kan helpen want ik weet niet hoe ik van mijn gepiep kan afkomen ( het is erg hinderlijk om het de heletijd te horen)
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 maart 2017 om 19:03Ga even naar de huisarts en laat naar je oren kijken. Wellicht heb je met het wattenstaafje, oorsmeer tegen je trommelvlies gedrukt
ReagerenAnoniem14 maart 2017 om 21:48Heey
Ik heb gister olijfolie in mijn oor gedruppeld en nu is de volume van het gepiep minder geworden
Is het verstandig om weer olie in mijn oor te druppelen ?
Of is te veel olie niet goed voor mijn oor
Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2017 om 22:03Ik zou er maar niet te veel in druppelen. Dat heeft allen zin als er te veel oorsmeer in je oor zit. Je moet naar de huisarts gaan en eerst naar je oor laten kijken.
Reageren