Zoeken Vraag het forum

huilen vd hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

3 weken terug ben ik aangerede en sindsdien heb ik heel erg hoofdpijn, met duizeligheid en misselijkheid..

volgens de huisarts heb ik geen hersenschudding.. omdat ik niet buiten bewustzijn ben geweest.

maar ik verga vd hoofdpijn

het word alleen maar erger

ik werk ook veel en zit nu ook op het werk, maar voel me echtniet goed..

voelt alsof iemand heel hard tegen mijn slapen slaat

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]volgens de huisarts heb ik geen hersenschudding.. omdat ik niet buiten bewustzijn ben geweest.[/quote]Deze redenatie klopt niet helemaal.

Ga terug naar je huisarts en vraag om een verwijzing voor de neuroloog.

Reageren
    Anoniem

ik denk niet dat hij een verwijzing wil geven als hij vind dat ik geen hersenschudding kan hebben.

wat gaat een neuroloog doen? mits ik een verwijzing krijg?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan je huisarts wel vinden maar zeker weten doet hij dat niet.
    Je blijft in ieder geval klachten houden.

De neuroloog zal wat onderzoeken doen en misschien een scan laten maken.

Reageren
    Anoniem

Ik vind het maar vreemd.. Hij zegt dat ik geen hersenschudding kan hebben, maar volgens u kan hij het niet zeker weten… Mijn huisarts is nogal zelfbesloten en denk nietdat hij een vverwijzing wil maken..

ik heb indd nog veel last, maar denk niet dat hij hiermee iets wil doen.

het enige waar hij de dag vd aanrijding naar had gekeken was mijn enkel omdat ik die niet kon belasten.

toen ik zei dat ik ontzettend veel hoofdpijn had en duizelig was en steeds overgaf zei hij dat dat van de schrik moet komen omdat ik niet buiten bewustzijn ben geweest en je volgens hem alleen dan een hersenschudding kan hebben.

Ik heb nu alweer ontzettend veel last en slaap al voor de derde nacht op rij niet.. en de afgelopen weken heb ik maximaal 4ruurtjes geslapen.

ik heb melatonine en valdispar al geprobeerd en ook warme melk met honing, mar niks helpt.

van oaracetamol en ibuprofen voel ik me alleen maar beroerder worden

dit is toch niet goed ?

Reageren
    John (moderator)

[quote]ontzettend veel hoofdpijn had en duizelig was en steeds overgaf [/quote]Dit zijn wel tekenen waarbij er aan een hersenschudding gedacht moet worden. Je hoeft echt niet buiten bewustzijn te zijn geweest om een hersenschudding te hebben.
    Ga dus terug naar je huisarts en vraag een verwijzing. Laat je niet afschepen.
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Ik ben 18 jaar.

Ik ben alleen wel iemand die zich vrij makkelijk laat afschepen… Niet iemand die stevig in de schoenen staat en al helemaal niet iemand die iemand zoals een huisarts tegen wil spreken

hoe kan ik het beste aangeven dat ik een verwijzing wil?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je gewoon aan je huisarts moet aangeven dat je er niet gerust op bent dat je nog steeds die klachten hebt en dat je toch denkt dat er iets niet in orde is en daar graag een verwijskaart voor wilt hebben.
    Met tegenspreken heeft dat niets te maken. Je hebt duidelijk klachten die toch nader onderzoek vragen. Neem eventueel een van je ouders mee.

Reageren
Reageer op: huilen vd hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.