- Anoniem7 april 2016 om 19:52
Hallo,
Ik ben iemand dat al altijd makkelijk hoofdpijn heeft gehad. Mss ook omdat ik al een aantal hersenschuddingen heb gehad in mijn leven. In juni heb ik ook een zwaar hersenschudding gehad en sins dien is mijn hoofdpijn eigenlijk niet meer over gegaan. Ze is altijd licht aan wezig en vantijd tot tijd word ze erger. Maar nu heb ik al iets langer als een week mss 2 weken weer onophoudelijk erge hoofdpijn. Pak heel de tijd pillen en dan gaat het ff iets beter maar nooit weg of nooit terug licht. Maar vandaag gebeurde er iets vreemd. Ik lag in de zetel met mijn ogen toe en was naar de hagel aan het luisteren en ineens verstijfde heel mijn lichaam en trok krom. Ik kon niets doen mijn ogen kreeg ik ni open kon niet roepen echt niks. Dit duurde een paar minuten. Maar dat heeft zich nog 3 A 4 keer herhaald. Als het over was hat ik de hik wa ik raar vind en ik bibberde over heel mijn lichaam. Sins dien voel ik me erg slap en voel ik geregeld getinte in armen, hanen en benen en voeten.
Weet iemand wat dit kan zijn? Heb naar de dokter gebeld om het te vragen maar die is er vandaag niet. Ik ben echt bang. Ik durf niet meer te gaan liggen en ben alleen en heb ook niemand aan wie ik dit kan vertellen.Mvg
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 april 2016 om 20:27Dat is moeilijk te zeggen zo….. Je had de vervangende huisarts of de dokter van wacht kunnen bellen…in ieder geval morgen wel de huisarts even bellen
ReagerenAnoniem8 april 2016 om 07:44Net naar de huisarts gebeld. Mogelijk een kleine epelepsie aanval. Ze ging voor mij een afspraak maken bij iemand om dat te onderzoeken. Moest dat ondertussen nog eens gebeuren moet ik naar spoed.
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2016 om 09:12Dan maar eens even afwachten…….
Reageren