- Robin31 mei 2017 om 22:56
Ik heb in oktober vorig jaar een zware hersenschudding gehad, nadat ik met me hoofd op straat ben gevallen.
Sindsdien heb ik elke dag hoofdpijn, Soms een tijdje dat het iets minder is, Soms weer heel hevig.
In februari ben ik door de CT-Scan geweest, gelukkig is hier niks uitgekomen. Ben toen begonnen met medicijnen(amitriptyline), Ik sliep hier heel goed op, maar het heeft niet geholpen tegen de hoofdpijn.
Sinds een maand gebruik ik andere medicijnen(Mirtazapine), Tot nu toe heeft het hetzelfde effect, slaap er goed op, hoofdpijn wordt niet minder. Helaas heb ik als bijwerkingen wel heel veel last van duizeligheid,
Hierdoor kan ik me niet goed functioneren op school.Sinds 2 dagen is de hoofdpijn weer heel erg, lig heel veel op bed, en heb de gordijnen dicht..
Ik wordt er nu echt gek van, waar komt dit weg, en het belangrijkste, wat doe ik er tegen…
Volgens de neuroloog komt dit niet meer na die val, maar toch heb ik altijd hoofdpijn op de plek waar ik gevallen ben.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 mei 2017 om 23:06Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ik zou je wel aanraden om terug te gaan naar de neuroloog. Eventueel voor een second opinion bij een andere neuroloog in een (academisch) ziekenhuis
ReagerenCatootje1 juni 2017 om 07:49Heb vroeger een val gemaakt van de hooizolder en een lichte hersenschudding gekregen. Tijdenlang had ik nog hoofdpijn maar nadat iemand mijn nek weer heeft rechtgezet, ‘gekraakt’ had ik geen last meer. Kijk wel uit dat je naar de juiste persoon gaat. Sommige therapeuten kunnen het erger maken. Vind zelf osteopathie wel een prettige methode.
Er is wel een natuurlijke pijnstiller, PEA, weet niet of dat bij jouw klachten zou helpen.
Reageren