- ellennnn2 mei 2014 om 20:37
Hallo ik ben ellen ik ben 20 jaar. Ik heb sinds begin 2012 last van drukkend gevoel rond mn hoofd. Dit heb ik nu al anderhalf jaar bijna elke dag. Ik ben een paar keer naar de dokter geweest en heb een hersenscan gehad. Niks te zien. Sinds dien loop ik ook bij cesar therapie bijna elke week. Elke keer zit mijn nek en schedel vast. Ook de chiropractor was geen oplossing. De hoofdpijn blijft en krijg vage klachten zoals tinteling in mijn wang en soms ook arm.. iemand hier ervaring mee of tips voor mijn hoofdpijn??
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 mei 2014 om 20:44Ben je ook al eens bij een neuroloog geweest?
Reagerenellennnn2 mei 2014 om 21:02Ja ook nog. Bleek dat mijn houding niet echt goed was maar daarom doorverwezen naar de cesartherapie..
ReagerenJohn (moderator)
2 mei 2014 om 21:05Het is mogelijk dat een verkeerde houding dergelijke klachten kan veroorzaken. Ben dan benieuwd wat de therapie op termijn zal gaan opleveren.
Reagerenellennnn2 mei 2014 om 21:07Het is inmiddels al een jaar geleden dat ik begonnen ben met de therapie. Elke week en soms elke 2 weken dit helpt wel wat maar ben nog niet van al mijn klachten af. Vooral de hoofdpijn blijft er elke dag.
Reageren