Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn spierpijn en tintelingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste

Ik heb nu gedurende 6maanden hoofdpijn ben al naar de dokter geweest had het over trapesiussyndroom dus 9 kine voor het los te masseren aan de nek nu 7/9 beurten gedaan en niet veel verandering heb nu ook redelijk veel last van veel tintelingen in voeten en vingertoppen en ook spierpijn in mijn armen waardoor mijn armen en soms mijn linkerbeen ook wat vermoeid aanvoelen, heb daarbij ook last van gespannen nek en schouderspieren dat ook pijn doet soms nekwervel pijn en duizeligheid en licht in het hoofd ook mijn zicht is niet meer optimaal zou dit kunnen komen door stress/angst want ben namelijk constant bang voor een dodelijke ziekte ofzo

de hoofdpijn en spierpijn enzo heb ik ook wel niet 24/24 maar wel is het elke dag aanwezig en het verminderd wat met bruffen andere pijnstillers helpen niet

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Beste anoniem

Ik ben 29 aug. Flauw gevallen waarbij ik meer dan 45 min. Bewusteloos geweest. Sindsdien elke dag hoofdpijn soms erg dan weer extreem. Ook erg veel last van spierpijn in nek en schouders. Tinteling in de vingers. Doof gevoel in mijn armen. Ze dachten aan een nekhernia welke ik ook heb maar deze is niet extreem genoeg om dit te veroorzaken.ook geen tumoren.in hersenen of vernauwingen etc in bloedvaten. Artsen weten nu niet meer waar te zoeken. Welke onderzoeken krijg jij nu of heb je al een diagnose? Misschien kunnen we elkaar helpen. Veel beterschap en hopend op eeN reactie. Gr. M.G.

Reageren
    Anoniem

hallo ik heb ook hetzelde problem. kan u aub helpen wat betekent deze: lichte reserve voor beoordeling van wervellichaam c7 op de profiel incidentie gezien superpositie van de schouders” in english alvast bedankt!

Reageren
    Tandor1

Who diagnosed this? Is it a result of a scan?

I presume you would like to have the answer in English?

Reageren
Reageer op: Hoofdpijn spierpijn en tintelingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.