- Anoniem9 december 2013 om 11:46
Hallo,
sinds gisteren (8 – 12 – 2013) na een nacht heel slecht slapen, heb ik last van de volgende symptonen:
* geen koorts (37,2 ○C)
* duizelig en licht in hoofd
* hoofdpijn
* spierpijn in schouders en onder rug
* een leeg gevoel onder in buik/maag/darmen
* heel veel plassen ( op moment van schrijven 4,5 uur wakker en al 5 x geweest en geen beetjes maar normaal)
* stoelgang onregelmatig en moet soms helpen met homeopatisch pilletje
* sterk kou gevoel en kippenvel op huid.
* tintelente pink af en toe en gevoel van wegzakken.maar verder wel gezond geloof ik. Maar twijfel toch wel of dit gezond is. NOTE BIJ DIT VERHAAL: in de afgelopen 18 weken 21 kilo afgevallen en in omvang ruim 12 cm. Kan dit de reden zijn in combi met weer en misschien mindere weersrand?
Hoorvgraag jullie mening
12 reactiesReagerenAnoniem9 december 2013 om 11:48Oohh wegvallen gebeurt niet, maar lijkt soms alsof je denk hier ga ik
ReagerenTandor19 december 2013 om 15:22Dit zou heel goed door het forse gewichtsverlies kunnen komen. Wat was de reden voor het gewichtsverlies? hoe is dat gedaan?
Reageren
Ben je vrouw of man?
Hoe oud ben je?
Hoe lang ben je en wat weeg je nu?Anoniem9 december 2013 om 17:52Hoi Tandor1
ten eerste man en binnenkort 43 jaar, ik volg vitadis dieet, dat is een koolhydraat arm dieet waarbij je 6x per kleine porties en daarnaast psycho m+ das een spiercontractie programma waarbij de bewuste vetslap aan het einde te voorkomen/verminderen. Doe dit nu 12 weken en ben van 139+kg terug naar 118 kg gegaan en moet nog zekers 19 kg ben 1,96mtr lang
heb je hier wat aan??
Reagerenremcoch9 december 2013 om 17:58Heb me ff geregistreerd wel zo handig
ReagerenTandor19 december 2013 om 19:28De spierstimulatie kan inderdaad voor klachten zorgen. Ook het dieet hakt er nog al in. De vraag is of je voldoende vitamines, mineralen vetten en eiwitten binnenkrijgt. Ik denk dat je lichaam protesteert om het gebrek heeft aan belangrijke stoffen. Vitadis bestaat uit een proteïne dieet en dat is niet voor iedereen geschikt.
Hoe vaak gebruik je de spierstimulatie en hoe lang al?
ReagerenAnoniem9 december 2013 om 19:36Max 2x per week en dan ook varieerend van korte tijd(23minuten) tot langere tijd (max 58 minuten) en absoluut geen super hoge waarden.
qua dieet eet ik voldoende groentes en slik regelmatig multivitamine, en drink zeker ruim 2 liter vocht, en avondeten is opgebouwd uit groentes en variatie van ene keer gevogelte andere keer rood vlees en vis ( gebakken in olijf olie)
Reagerenremcoch9 december 2013 om 19:38Sorry tablet houd inlog niet vast
ReagerenTandor19 december 2013 om 19:472 x per week gedurende 12 weken als ik het goed heb gelezen is wellicht wat veel. Het zou heel goed kunnen dat het wat spierklachten en ook hoofdpijnklachten kan veroorzaken. Bespreek het eens met de therapeut.
Reageren
Voor de overige klachten zou ik je adviseren om bij de huisarts een bloedonderzoek te laten doen naar o.a. schildklier en diabetesremcoch9 december 2013 om 20:00Oke, zal morgen bellen met huisarts, eens kijken wat die zegt en doet. Dank je wel. En zal ook overleggen met therapeut.
ReagerenAnoniem11 december 2013 om 13:20oke we zijn weer stapje verder, 1 is een mega griep en het tweede is verhoogde kans op nierstenen omdat er bloed in mijn urine zat/zit en pijn in de zij-flanken, maar geen ontstekingen te vinden in de urine dus geen blaasontsteking. We gaan nog ff verder zoeken naar definitief antwoord. Zo ff opnieuw urine monster inleveren voor volgende test
Reagerenremcoch11 december 2013 om 13:22anoniem, dat ben ik dus, pffff houdt login niet vast.
ReagerenTandor111 december 2013 om 18:11Ben benieuwd wat er uit de volgende test gaat komen.
Reageren
Griep kan natuurlijk ook nogal wat klachten opleveren.
Succes in ieder geval.