- Anoniem4 december 2015 om 14:35
Vanochtend werd ik rillend van kou wakker, ondanks dat het gewoon 19 graden in huis was. Het voelde voor mij alsof het -10 was. Ook het stekende gevoel in mijn handen en voeten, het voelde allemaal alsof het ijskoud was. Dekens hielpen niet, toen maar onder de douche gegaan, zittend omdat ik niet kon staan. Lopen naar de douche en terug naar mn bed voelde als een marathon, en ik moest dingen vast houden anders viel ik gewoon om. Ook de hele tijd misselijk, alles wat ik deed gaf me een gevoel van braken. In bed begon ik ook last van mijn onderrug te krijgen, een zelfde soort gevoel als de verzuring bij het sporten.
Na een lange tijd lukte het me om te slapen. Nu weer een paar uur geslapen en het koude gevoel is weg. Ik heb nog steeds flinke hoofdpijn over de hele voorkant van mijn hoofd, en een conditie van niks. Normaal kan mijn lichaam zonder veel moeite 20km hardlopen, nu is de 5 meter van bed naar bureau al ontzettend vermoeiend.
Is dit griep? Het voelt wel zo met de misselijkheid en hoofdpijn, maar de extreem slechte conditie, rugpijn en het koude gevoel heb ik nog nooit gehad. Vooral dat koude gevoel kan ik niet plaatsen.
2 reactiesReagerenAnoniem4 december 2015 om 15:52Koud gevoel? Heb je je temperatuur gemeten? Klinkt als koorts namelijk.
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2015 om 17:24Dat zou inderdaad wel eens de griep kunnen zijn….
Reageren