- Anoniem8 december 2013 om 01:11
met tomijan ik heb nu al langer als een week last van een irriterende gevoel pijn in mijn nek dicht bij het oor volgens mij is het gekomen na het bezoek bij de kapper ben al bij de of een arts geweest die kon niets vinden , maar heb er wel erg last van slaap er al dagen niet van is ook een soort van branderig gevoel kijk maar eens of jullie wat zien op de foto insmeren helpt ook niet wie weet raad voor mij groet tomijan.
33 reactiesReagerenTandor18 december 2013 om 18:19Helaas is er geen foto meegestuurd. Is er geen wondje aanwezig?
ReagerenAnoniem8 december 2013 om 20:44Hoi ik heb nogmaals de foto als bijlage meegestuurd tandor1 groet tomijan.
ReagerenTandor18 december 2013 om 21:33Volgens mij zie ik aan de onderkant van je oor langs de haarlijn kleine bultjes die waarschijnlijk zijn ontstaan door de tondeuse of het scheermes. Dat kun dus een irritatie zijn.
[attachment=745]bultjeshaarlijn2.jpg[/attachment]
ReagerenAnoniem9 december 2013 om 07:08ok tandor1 heeft u enig idee wat ik daar aan kan doen dan iets met een zalf ofzo ik heb al nivea creme gebruikt en een soort van tijgerbalsem weet u wat ik er verder nog aan kan doen dan omdat het nu al een tijd aanhoud of is daar weinig aan te doen wil er gewoon vanaf tandor1 groet tomijan
ReagerenAnoniem9 december 2013 om 07:11nu heb ik nog een vraag tandor1 wat is dat puistje plekje hoger op mijn hoofd daar naast het oor een talgklier ofzo groet tomijan.
ReagerenTandor19 december 2013 om 15:01Zwitsal babyzalf of sudocrème zal waarschijnlijk het beste resultaat hebben. Over een paar dagen zou het dan eigenlijk ook weer weg moeten zijn.
ReagerenAnoniem9 december 2013 om 16:03Ok en waar kan ik aan de sudocreme komen dan groet tomijan.
ReagerenTandor19 december 2013 om 19:04Gewoon in de drogisterij.
ReagerenAnoniem9 december 2013 om 21:30Ok tandor1 dus jij weet voor 100% dat het daardoor komt en dat het die pijn irritatie geeft en als ik die sudocrem gebruik dat het ook echt over is. En wat is dan dat andere plekje hoger op mijn hoofd groet tomijan
ReagerenTandor19 december 2013 om 21:37Het ziet er in ieder geval zo uit dat het door het kappersbezoek is ontstaan. Ik heb het ook wel eens gehad.
Dat andere bultje had ik ook gezien. Het kan een talgkliertje of vetbultje zijn. Dat is moeilijk te zeggen. Laat het eens aan je huisarts zien.
ReagerenAnoniem10 december 2013 om 06:46Dank je wel tandor1 en wat als het nou na 3 of 4 dagen met gebruik van die sudocrem nogniet over is of zal zijn wat zal of kan dan de volgende stap zijn groet tomijan.
ReagerenTandor110 december 2013 om 17:52Ik ga er vanuit dat het met een paar dagen over zal zijn. Misschien niet meteen na 3 dagen, maar na een week moet het toch weg zijn.
ReagerenAnoniem10 december 2013 om 18:33okhoeveel x per dag moet ik smeren dan met die sudocrem volgens mij blijft die creme heel de dag zitten het is nu nog wit en vet van de creme van vanochtend.
ReagerenTandor110 december 2013 om 19:24Niet zo veel gebruiken dan. Gewoon dun opbrengen.
Reageren
2 x per dag.