Zoeken Vraag het forum

lymfeklieren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb in december twee keer over een keelontsteking gehad. Toen heb ik een opgezette lymfeklier gevonden in mn nek. Die zit er nogsteeds… nu ben ik daarvoor al na dr dokter geweest die maakte zich geen zorgen. Nu heb ik sinds een maand nog meer knobnels ontdekt. Je ziet ze niet zitten je voelt ze alleen als ik in mn nek voel. Aan de linkerkant zitten er 3 aan de rechterkant zitten er twee ook in mn lies heb ik er een. Heb weer bloed laten prikken daaruit kwam dat ik een afwijking aan mn lever heb en teveel wittebloedcellen. Ben doorgestuurd naar een internist die ook heeft gevoeld. Ze zei meestal van bij een kwaadaardig iets zie je de knobbels zitten dat is bij mij niet het geval. Ze heeft me weer bloed laten prikkeb waar hetzelfde uit kwam als de vorige keer. Ze wil me nu een echo lat en maken van de knobbels in mn nek en lies. Ik maak me erg druk dat het kanker is. Ik ben de laatste tijd extreem moe hoofdpijn geen honger en soms ook koorts uit het niets. Zelf denken ze aan een infectie of virus maar die kan je toch niet een half jaar hebben?  

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoi,
    Doen die knobbels in je nek ook pijn?
    Ik voelde gisteren opeens onder mn linkeroor een knobbel.zitten.. kheb er steeds aangezeten en nu doet het best wel pijn. Kheb ook al.2 maand last van slijm. Kweet niet of dit met elkaar te maken heeft. Kben ook erg bang om.kanker te hebben..
    Ook.heb ik regelmatig keelontstekingen gehad.. soms 4 keer in een jaar. Kheb er nu gelukkig al bijna een jaar geen een meer gehad. Dat is aan de ene kant wel een opluchting.
    Maar zo opeens koorts hebben is wel apart.. maar ben je net als ik niet teveel met je klachten bezig? Dan kan het wel verergeren zeggen ze….

Reageren
    Anoniem

Nee ze doen geen pijn alleen als je er op drukt. Jaa ik ben sinds dat ik het voel heeel erg ermee bezig zodra ik thuis niks aan het doen ben gaat de gedachte kanker door mn hoofd dan denk ik wat moet het anders zijn?? Wat vervelend he om knobbel te hebben. Is die van jou groot? En kan je hem bewegen? Ja gedachtes kunnen je innd heelbang mmaken. Hoop dat jou knobbel snel wegtrekt. Misschien word je verkouden?Het kan ook met het weer te maken hebben! Ben je verder niet verkouden?

Reageren
Reageer op: lymfeklieren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.