- Mystery21 oktober 2012 om 21:26
Goedeavond,
Vorige week zondag ben ik hoogstwaarschijnlijk gevallen van de trap ( ik kan de zondag en maandag niet meer herinneren ) en volgens de huisarts heb ik hier een zware hersenschudding, probleem met het evenwichtsorgaan en een “gedraaide” nek met “verhoogde spierspanning” aan overgehouden. Nu heb ik al een verleden met wiplashklachten en vocht in het ruggemerg maar voor mijn gevoel zit er iets in mijn nek niet goed. Ik heb de huisarts gevraagd om er een scan van te laten maken, maar de huisarts vond dit onzin, daar kon ik niks op zien waar ik iets aan zou hebben. Ik zou graag uw mening hierover willen hebben, omdat ik mij toch behoorlijk zorgen maak om vooral mijn nek.Alvast bedankt voor de evt. reactie’s.
Mystery
9 reactiesReagerenAnoniem22 oktober 2012 om 11:41Chiropractor?
ReagerenMystery22 oktober 2012 om 15:03Allereerst bedankt voor uw reactie. Ik ben in het verleden diverse malen bij een chiropractor geweest i.v.m. wiplashklachten, maar door het vocht in mijn ruggemerg mag ik niet meer door een chiropractor behandeld worden.. Ik heb vandaag andere medicijnen gekregen die de pijn wel zouden moeten verminderen, dus maar weer afwachten…
Mvg Mystery
ReagerenNina22 oktober 2012 om 15:21Google eens acupunctuur en pijn… Al geprobeerd?
Reageren
Succes!Mystery25 oktober 2012 om 08:25Hoi Nina, ook bedankt voor je reactie! Ik heb geen accupuntuur gehad, dus dat zou ik de huisarts evt. nog kunnen vragen, ik heb in de tussentijd contact gehad met het ziekenhuis en volgende week donderdag kan ik de scan in, dus nog even afwachten, de pijn is helaas nog niet minder geworden…
ReagerenLauriane25 oktober 2012 om 08:28Mystery6 november 2012 om 06:11Hallo, ik heb vorige week de scan gehad ( aangezien mijn verleden al vaker in de scan geweest en geen problemen ) maar deze keer was het erg heftig door de druk op mijn hoofd…Aankomende donderdag krijg ik de uitslag dus ik ben erg benieuwd!
ReagerenMystery10 november 2012 om 18:19De uitslag na nog een scan en onderzoek is: zware hersenschudding en schedelbasisfractuur. Het is een kwestie van tijd en stapje voor stapje weer zo goed mogelijk terug te komen tot het oude niveau, maar gelukkig zou dit moeten kunnen…over 6 weken heb ik nog een vervolgafspraak om te kijken hoe het dan gaat.
ReagerenLauriane11 november 2012 om 12:34Jemig, dus toch?! Heel veel beterschap… Maar hoezo weet je niet meer dat je van de trap bent gevallen? Heb je epilepsie?
Groetjes, Lauriane
ReagerenMystery11 november 2012 om 21:58@ Lauriane dank je wel! Ik weet nog dat ik op ben gestaan omdat ik moest plassen en naar de overloop ben gelopen.En de dinsdag begon ik weer iets bij te komen en dus ook de klachten te voelen. Maar volgens de neuroloog hoorde mijn klachten ook gewoon bij de zware hersenschudding en de schedelbasisfractuur. Maar hopelijk worden de klachten op redelijk korte termijn ook minder…
Reageren