Zoeken Vraag het forum

Duizelig/raar gevoel in hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • martine25

ik heb elke dag een raar gevoel in mijn hoofd.
    Dit wordt erger wanneer ik in een drukke omgeving sta. Zitten gaat veel beter.
    Maar ergste is dat ik geen tv kan kijken… misschien 5 min en daarna tolt het en vooral als ik dan even mijn ogen dicht doe draait alles alsof de hersenen ofzo het niet allemaal kunnen verwerken. Ook heb ik dit wanneer ik terug kom van het werk en op de bank ga ligggen. soort zweef gevoel….
    MRI scan hersenen is niks uit gekomen dus de neuroloog zegt ik kan je niet verder helpen!

Weet iemand wat dit kan zijn of herkent dit>??

in drukke dingen gaat beter omdat ik met mijn psycholoog hier ook aan werk (angst)

maar tv kijken en harde geluiden/veel geluid op een dag
    dat heeft niks met angst of iets te maken toch?

heb hier al 1.5 jaar last van en begint me nu toch wel echt te vervelen:(

7 reacties
    Reageren
    Olga

Ik weet het niet maar slik je medicijnen? Kan het een bijwerking van een medicijn zijn?

Groetjes

Reageren
    martine25

nou nee … ik slik de pil al 10 jaar… verder neem ik ijzerpilletje en ander vitamine pilletje sinds 2 maand,, nu ik weet dat ik b12 te kort heb en ijzer had ik iets te laag…

Maar ik heb dit dus al 1.5 jaar !!

ze hebben wel de diagnose burnout bij me gesteld maar goed…. het gaat nu wel stuk beter dan b ijna 2 jaar terug .. maar kan nog steeds niet tv kijken en te veel geluid op een dag verdragen lukt niet.. savonds zit mijn vriend vaak vanaf 20 u ofzo met koptelefoon op tv te luisteren.. Dat zweef gevoel heb ik sinds 8 maand ofzo… er is toen niks kwa medicijn ofzo gebeurd…

Reageren
    Anoniem

Ik heb dat ook steeds vaker,alsof je elke moment flauw kan vallen. Maar ik heb ook bloedarmoede gehad en heb een ijzertekort. Maar is inderdaad een heel raar gevoel,zoals je al zei,alsof je zweeft. Heb dat na mijn 2e bevalling pas. Vanaf mijn 8e jaar ofzo,ben ik tot mijn 14e vaak flauw gevallen. Een keer of 7, toen leek het allemaal voorbij,was wel nog snel moe en vaak slaperig. Ben toen nog laatste keer flauw gevallen toen ik 21 jaar was. Maar nu,4 jaar later ben ik weer steeds duizelig,dan is het ook dat je dan niet binnen krijgt wat je rondom je hoort en zelfs als ik even ga liggen blijft bij mij die duizeligheid aanwezig.

Reageren
    Anoniem

Lijkt op zo’n head rush, dat gevoel die je soms krijgt als je plotseling opstaat,maar dan blijft dat gevoel langer dan normaal.

Reageren
    Gabrielle

Ik heb dus het zelfde zoon zweef gevoel en het lijkt inderdaad of ik elk moment kan flauw vallen soms heb ik er even geen last van en dan komt het weer opzetten ik word er niet goed van ik heb dit ineens uit het niets gekregen en zit elke keer maar te denken met hoe het kan dat ik ineens uit et niets dat gevoel heb ben naar de dokter geweest en die hebbe bloed testen gedaan maar kwam niks uit soms lijkt het net of er iets in me hersenen zit ofso

Reageren
    gerdine

ikheb het ook super irritant kan iemand me helpen

Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Duizelig/raar gevoel in hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.