- A23 februari 2026 om 18:04
Hoi
Afgelopen nacht werd ik wakker en draaide ik van kant in mijn bed. Op dat moment begon opeens alles enorm te draaien, dit stopte ook wel meteen weer door het te onderdrukken. Niet veel later gebeurde dit opnieuw. Ik kreeg toen enorm veel angst omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad. Toen ik vanochtend wakker werd gebeurde dit opnieuw. Ik ben hierom vanochtend naar de huisarts geweest en die vermoedde BBPD. Ik maak me alleen ernstige zorgen om het feit dat ik de hele tijd een enorm licht gevoel in mijn hoofd heb, wat ik ook doe het gevoel is er. Dit valt minder op als ik dingen aan het doen ben, maar als ik rustig zit of lig merk ik het heel erg en dat dus de hele tijd. Ik vind dit echt behoorlijk eng en het voelt totaal niet goed.
Ik hoor graag hoe dat lichte gevoel in mijn hoofd komt en of dit erbij hoort, en vooral hoelang dit duurt en of dit weer overgaat. En ook wanneer ik eventueel weer langs moet komen.
Groet.
2 reactiesReageren
Peter (huisarts)
24 februari 2026 om 13:24Overleg (weer) hierover met je huisarts. Ik weet niet hoe je verdere voorgeschiedenis is, wat je recente onderzoekswaarden (bloed, bloeddruk, etc) waren.
Reageren
Vooralsnog is het een kwestie van “weer over laten gaan”…hoe vervelend de duizeligheid ook kan zijn!
Kan dagen duren..
Indien klachten blijven. Zie voor de verdere mogelijkheden onderstaande link:A24 februari 2026 om 13:29De bloeddruk was keurig en de testen gingen ook gewoon goed
Reageren