Zoeken Vraag het forum

Duizelig + licht gevoel in hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • A

Hoi

Afgelopen nacht werd ik wakker en draaide ik van kant in mijn bed. Op dat moment begon opeens alles enorm te draaien, dit stopte ook wel meteen weer door het te onderdrukken. Niet veel later gebeurde dit opnieuw. Ik kreeg toen enorm veel angst omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad. Toen ik vanochtend wakker werd gebeurde dit opnieuw. Ik ben hierom vanochtend naar de huisarts geweest en die vermoedde BBPD. Ik maak me alleen ernstige zorgen om het feit dat ik de hele tijd een enorm licht gevoel in mijn hoofd heb, wat ik ook doe het gevoel is er. Dit valt minder op als ik dingen aan het doen ben, maar als ik rustig zit of lig merk ik het heel erg en dat dus de hele tijd. Ik vind dit echt behoorlijk eng en het voelt totaal niet goed.

Ik hoor graag hoe dat lichte gevoel in mijn hoofd komt en of dit erbij hoort, en vooral hoelang dit duurt en of dit weer overgaat. En ook wanneer ik eventueel weer langs moet komen.

Groet.

2 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Overleg (weer) hierover met je huisarts. Ik weet niet hoe je verdere voorgeschiedenis is, wat je recente onderzoekswaarden (bloed, bloeddruk, etc) waren.
    Vooralsnog is het een kwestie van “weer over laten gaan”…hoe vervelend de duizeligheid ook kan zijn!
    Kan dagen duren..
    Indien klachten blijven. Zie voor de verdere mogelijkheden onderstaande link:

https://www.catharinaziekenhuis.nl/patientenfolders/benigne-paroxysmale-positie-duizeligheid-neu-002/

Reageren
    A

De bloeddruk was keurig en de testen gingen ook gewoon goed

Reageren
Reageer op: Duizelig + licht gevoel in hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.