Zoeken Vraag het forum

Nekprobleem

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tom

Hoi,
    Ik ben Tom 17jr.
    Ik ben rond november naar de dokter gegaan wegens hoofdpijn, hij vertelde me dat het aan mijn nek lag, hoewel ik helemaal geen last had van mijn nek, maar ik ben dus naar de fysio gegaan die me gemasseerd enz. heeft. Wat ik wel heb is dat ik mijn nek kan ‘kraken’ dus als ik hem kantel in verschillende richtingen dat hij krakt en dit de druk van mijn hoofd kon afhalen. Na mijn sessies bij de fysio, was ik van mijn hoofdpijn af.. Maar het kwam snel terug en ik had nu dus wel ontzettend last van mijn nek. Wat ik vooral deed was heel veel dus zelf mijn nek kraken, door te kantelen zijwaards, voorwaards draaien en dan omhoog kantelen of mijn hoofd vastpakken en zo ver mogelijk naar achter draaien, of volledig rondjes draaien met mijn hoofd en nek om toch maar dat knakje eruit te krijgen in de hoop dat dat de druk wegnam. Maar mijn nekpijn werd erger en erger en nu ben ik ermee in behandeling, alleen de vraag die redelijk raar is misschien, en waar ik geen antwoord op kan vinden is; Het feit dat ik mijn nek de afgelopen maanden zowat iedere dag 20x ronddraaide en kantelde in zoveel mogelijk richtingen omdat ik gek werd van de nek en hoofdklachten maakte me bezorgd of er een kans is dat dit mijn nek verlengd heeft, omdat ik een redelijk lange nek heb gekregen, maar ik zit ook in de groei, dus ik weet niet of het mogelijk is, daarom misschien rare vraag. En ook in hoeverre je je nek kan beschadigen door dit te doen. Hoewel ik nu bij een andere fysio ben en ik na mijn behandeling gisteren het vandaag al een pak beter ging, maak ik me toch wat zorgen om de schade die ik misschien aangericht heb.

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Hoe gaat het inmiddels met je nek? En de hoofdpijn?
    Groetjes

Reageren
Reageer op: Nekprobleem
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.