Zoeken Vraag het forum

plots vreemde hoofdpijn: subarachnoïdale bloeding?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • elm

gisternacht werd ik ineens bevangen door een hevige, en vreemde hoofdpijn. Het voelde zo ernstig dat ik het internet nu maar even raadpleeg en het zou een subarachnoïdale bloeding kunnen zijn, al lijkt dat overdreven. Misschien heeft iemand er weet van?

De voorgaande dag had ik een kater van een avond slecht bier (klasse II) drinken. en ook de avond van het voorval had ik matig bier gedronken en gerookt. Maar dat doe ik wel vaker, als 25 jarige gezonde mannelijke student. Na enigszins heftige inspanning om mijn vriendin te plezieren (en wederzijds) kwam de hoofdpijn na ejaculatie ineens erg opzetten. ik had al een beetje hoofdpijn, maar nu werd het ineens heel erg en het bleef erger worden. zelfs als ik stillag werd het erger. Het was overal, maar massage hielp een beetje. Toen ik een half aspirientje nam werd het heel langzaam iets minder erg, maar het bleef. in de spiegel zag ik er nog redelijk normaal uit, en ik functioneerde ook nog wel (er viel niets uit en ik kon nog praten). Na 9 uur slaap was het er nog, maar na 12 uur slapen niet meer. wel had ik een wat stijve nek, en een beetje vaag gevoel. Wat me ook opviel was dat mn oor een beetje pijn deed en ik ineens een puist boven me wenkbrauw zie, terwijl ik dat normaal nooit heb. s avonds kwam het weer even een beetje terug, en nu ben ik nog wat moe en heb een stijve nek.

Ik heb nog nooit zoiets gehad geloof ik, wel ben ik twee keer zonder al te veel reden (beetje moe, beetje drank en wiet) neer gegaan (black out). mn oma heeft last van tia’s, en twee neven hebben hartkwalen. Voor de rest gezond, maar een beetje bevreesd. Misschien kan iemand mij geruststellen? alvast bedankt,
    groeten, elm

2 reacties
    Reageren
    Frida

Vreemd dat je deze vraag stelt terwijl je zo onverzorgd met jezelf omgaat. Je weet dat drank en drugs ongezond zijn. Je zou dit misschien beter vooraf kunnen bedenken of het wel gezond voor je is en of je het tóch wilt doen en wat de mogelijke gevolgen hiervan zijn. Kijk eens hoe het gaat als je een een maand gezond leeft en of de klachten dan wegblijven.

Reageren
Reageer op: plots vreemde hoofdpijn: subarachnoïdale bloeding?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.