- Suus11 april 2023 om 22:15
Volgens mij ben jij één van de mensen voor wie te terugkeer van John dus helemaal niet goed is…..
Want je gaat nu wéér bevestiging vragen over de antwoorden die je vorige week al hebt gehad. En ik durf er wel op te wedden dat je dat nu weer iedere dag blijft doen. Gewoon omdat het kan en er dan weer opnieuw een reactie komt.
Want vorige week heb ik je ook al aangeraden naar de fysio te gaan, als ik me niet vergis. En nu doe je net alsof je geen idee hebt wat er aan de hand is en wat je daar aan doen kunt, ipv dat je vanochtend een afspraak bij de fysio hebt gemaakt om je klachten aan te pakken…..
John (moderator)
11 april 2023 om 22:19In principe rust en ontspanning
ReagerenJoris11 april 2023 om 22:23Dank voor jullie antwoorden.
ReagerenAlias11 april 2023 om 23:20Eens met Suzan. Dit topic explodeert weer zonder nut.
Joris, beste man, volgens mij schreef je dat je eraan werkt omdat je 9 mei bij een klinisch pso een intake krijgt.
Ga die intake dan al goed voorbereiden.. Bv door eens in een schema te zetten hoe vaak je hier topics bent gestart, voor wat, hoevaak je de HAP of HA of ziekenhuis ook in dezelfde tijd hebt bezocht, wat je daar hoorde, en wat de gevolgen waren voor je klachten, gedachten en gevoelens.
Dan werk je vast aan je herstel!
ReagerenJoris17 april 2023 om 18:38Hoi John,
Toch even een vraag ik heb dus sinds vanmiddag weer een raar gevoel in beide benen en hoofdpijn op mijn hoofd wat afwisselt met een druk gevoel op mijn hoofd en om mijn linker oog.
Momenteel voel ik een raar gevoel net boeven mijn knieën en het gevoel is een soort spierpijn achting tegelijkertijd het gevoel dat het soort slapte is. Ook voel ik dit afwisselend in mijn kuitspieren.
Ik heb echt sterk het idee dat dit een voorteken kan zijn van CVA. Horen dit soort symptomen erbij?
ReagerenJoris17 april 2023 om 18:44Ik stel de vraag aan John
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2023 om 18:46Nee, het is toch de stress/spanningen en vooral de angst
ReagerenJoris17 april 2023 om 18:49Hoe kan ik dan het verschil hier opmaken dat het echt stress is en niet een voorteken van CVA.
Wat maakt het anders ik zie het niet zo goed meer namelijk en dat maakt me bang
ReagerenJoris17 april 2023 om 19:09Want dit soort klachten heb ik nu twee weken dagelijks
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2023 om 19:12Een van de eerste verschijnselen van een CVA zijn uitvalverschijnselen. Ik heb tot nu toe nog geen enkele klacht hier gezien die daarop ook maar enigszins op zou kunnen wijzen. Je laat je leiden daar je angst. En daar heb je dus de klachten van
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2023 om 19:20Het heeft toch echt alles met stress/spanningen en angst te maken
ReagerenJoris17 april 2023 om 19:21Dank voor je antwoord
Ik denk ook niet dat ik nu meteen een CVA heb maar ik denk aan een voorstadium. En uitvalsverschijnselen is toch ook krachtsverlies in de zin van dat je minder krachtsgevoel hebt.
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2023 om 19:57Nee, dat is geen uitvalsverschijnsel.
ReagerenJoris23 april 2023 om 17:29Ik weet hoe er over mij gedacht wordt maar wil het toch bespreken. Omdat ik gewoon niet meer zo goed weet of ik nu wel of geen dokter moet bellen.
Vanmiddag zat ik ontspannen aan de keukentafel te praten ( ik was ontspannen) toen ik ineens werd geconfronteerd met een verdoofd gevoel/ zwaar gevoel rondom mijn rechter oog, rechter kant neus, rechter kant van mijn mond en stukje rechter wang vanaf mijn rechter mond gezien.
Hier schrok ik van en ben meteen in de spiegel gaan kijken alles functioneert gewoon goed ondanks dat verdoofde gevoel. En alles zit nog steeds op zijn plaats
Nu had ik eind van de ochtend ineens pijn aan de rechter kant van mijn hoofd wat ik de laatste tijd wel vaker ineens heb. De pijn omschrijf ik als een soort scherpere pijn wat met dezelfde beweging komt als een gesprongen adertje en dan ineens weer weg om vervolgens weer kort terug te komen.
Nu op dit moment ervaar ik boven op mijn hoofd een eentonig drukkende pijn ander plek dan eind van de morgen toen zat het een de zijkant van me hoofd meer boven me oor.
Het verdoofde gevoel is er nu nog steeds nu we uren verder zijn.
ReagerenJohn (moderator)
23 april 2023 om 17:33Het kan spanningshoofdpijn zijn, of een migraine aanval. Die kan dit klachten dus wel veroorzaken. Als je er ongerust over bent moet je de huisartsenpost bellen
Reageren