- Joris1 april 2023 om 19:51
Hoi,
Ik heb een vraag gistermiddag kreeg ik ineens kort een drukgolf boven op mijn hoofd aaan de linkerzijde. Na ongeveer halve minuut kreeg ik daar een zeurende pijn. Nu is dit gisteren de hele dag zo gebleven. Soms voelde ik ook een lichte misselijkheid vanuit mijn buik.
Nu heb ik zelf wat testjes gedaan die de huisarts ook zou doen zoals vingers naar mijn neus brengen mijn armen gestrekt ophouden en me reflex onder mijn voeten testen. Dit is allemaal goed.
Nu een dag later heb ik nog steeds pijn op mijn hoofd ik ben vanmiddag wel gaan sporten (scheidsrechter voetbal) de eerste 15 minuten had ik nog last op mijn hoofd daarna niet meer pas toen ik thuis kwam begon het weer op te spelen nu lig ik op bed en heb weer zeurende pijn boven op mijn hooft uitstralend naar mijn voorhoofd en soms lichte misselijkheid vanuit mijn buik.
Wat kan dit zijn?
75 reactiesReagerenAlias1 april 2023 om 20:01Misschien moet ke even goed doorademen. Heb je een koolmonoxidemeter?
ReagerenJoris1 april 2023 om 20:04Ja die heb ik ik snap niet wat je bedoeld
ReagerenJoris1 april 2023 om 20:08Gisteren kreeg ik die druk op mijn hoofd en daarna de pijn op mijn hoofd op werk. Nu ben ik thuis en buiten het sport moment is het er de hele tijd.
Ik snap niet wat het met koolmonoxide te maken heeft
ReagerenAlias1 april 2023 om 20:13Zoek symptomen op
ReagerenJoris1 april 2023 om 20:17Alias wil je me gewoon even uitleggen wat je bedoeld. Dit vind ik niet fijn namelijk.
Ik maak me al zorgen. Omdat ik bang ben voor cva of iets.
Ik loop al bij psycholoog en wil niet de huisartsen onnodig lastig vallen
ReagerenJoris1 april 2023 om 20:19Ik heb het gelezen. Mijn melders in huis gecontroleerd deze doen het gewoon. Mijn hele gezin heeft nergens last van alleen ik. Ik ga niet uit van koolmonoxide
ReagerenSuus1 april 2023 om 21:19Joris2 april 2023 om 21:13Wat me wel opvalt is dat sinds ik last van mijn hoofd heb ik nauwelijks borstkas klachten heb. Net als vorige keer.
Reageren
Ik word hier langzamerhand gek van ik ben zo aan het werk om er boven op te komen.Joris5 april 2023 om 15:02Ik heb nu bijna een week de hoofdklachten. Druk op hoofd afwisselend met pijn op mijn hoofd en aan zijkant van me hoofd. Rondom mijn rechter oog een drukkend gevoel.
En een raar gevoel in me bovenbenen en kuiten soort spierpijn of krachtsverhoudingen gevoel terwijl ik geen krachtsverhoudingen heb.
Heeft iemand ervaring met dezelfde klachten en of tips
ReagerenJoris5 april 2023 om 15:11Kan dit bij spanningshoofdpijn passen?
ReagerenSuus5 april 2023 om 16:39🙋♀️ ja ik!
Als klachten die passen bij hyperventilatie, spierspanning en idd daardoor spanningshoofdpijn.
Reageren
Heb je het ook met je fysio er over gehad?Suus5 april 2023 om 19:21Hé Suus,
Nee heb het niet met me fysio besproken. Dat ga ik binnenkort wel doen. Bedankt voor je antwoord. Wat ik nog wil weten is kan spanningshoofdpijn ook continu op een andere plek opkomen in me hoofd?
ReagerenSuus5 april 2023 om 20:57Dat zou kunnen,afhankelijk van welke spieren er onder spanning staan
ReagerenJoris9 april 2023 om 19:23Heb weer de hele dag hoofdpijnen zoals iedere dag momenteel. Ongeveer een uur geleden ging ik 2 keer licht door mijn rechter been/knie. Achter elkaar. En heb een raar gevoel in me kuitspier aan de rechter kant. Zelfde rare gevoel in mijn rechter arm alsof ik geen kracht heb maar het is er wel zeg maar.
Ook heb ik een verdoofd gevoel onder mijn rechter oog/wang. Bij aanraking voelt het gewoon normaal.
Ik heb de huisartsenpost gebeld en het hierboven genoemde uitgeleg. Zij zeggen dat het voor nu niet alarmerend is. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
Omdat ik angst heb nu.
Reageren