Zoeken Vraag het forum

Pijn op hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joris

Hoi,

Ik heb een vraag gistermiddag kreeg ik ineens kort een drukgolf boven op mijn hoofd aaan de linkerzijde. Na ongeveer halve minuut kreeg ik daar een zeurende pijn. Nu is dit gisteren de hele dag zo gebleven. Soms voelde ik ook een lichte misselijkheid vanuit mijn buik.

Nu heb ik zelf wat testjes gedaan die de huisarts ook zou doen zoals vingers naar mijn neus brengen mijn armen gestrekt ophouden en me reflex onder mijn voeten testen. Dit is allemaal goed.

Nu een dag later heb ik nog steeds pijn op mijn hoofd ik ben vanmiddag wel gaan sporten (scheidsrechter voetbal) de eerste 15 minuten had ik nog last op mijn hoofd daarna niet meer pas toen ik thuis kwam begon het weer op te spelen nu lig ik op bed en heb weer zeurende pijn boven op mijn hooft uitstralend naar mijn voorhoofd en soms lichte misselijkheid vanuit mijn buik.

Wat kan dit zijn?

75 reacties
    Reageren
    Alias

Misschien moet ke even goed doorademen. Heb je een koolmonoxidemeter?

Reageren
    Joris

Ja die heb ik ik snap niet wat je bedoeld

Reageren
    Joris

Gisteren kreeg ik die druk op mijn hoofd en daarna de pijn op mijn hoofd op werk. Nu ben ik thuis en buiten het sport moment is het er de hele tijd.

Ik snap niet wat het met koolmonoxide te maken heeft

Reageren
    Alias

Zoek symptomen op

Reageren
    Joris

Alias wil je me gewoon even uitleggen wat je bedoeld. Dit vind ik niet fijn namelijk.

Ik maak me al zorgen. Omdat ik bang ben voor cva of iets.

Ik loop al bij psycholoog en wil niet de huisartsen onnodig lastig vallen

Reageren
    Joris

Ik heb het gelezen. Mijn melders in huis gecontroleerd deze doen het gewoon. Mijn hele gezin heeft nergens last van alleen ik.  Ik ga niet uit van koolmonoxide

Reageren
    Suus

Hyperventileer je weer?

Onbewust?

Reageren
    Joris

Wat me wel opvalt is dat sinds ik last van mijn hoofd heb ik nauwelijks borstkas klachten heb. Net als vorige keer.
    Ik word hier langzamerhand gek van ik ben zo aan het werk om er boven op te komen.

Reageren
    Joris

Ik heb nu bijna een week de hoofdklachten. Druk op hoofd afwisselend met pijn op mijn hoofd en aan zijkant van me hoofd. Rondom mijn rechter oog een drukkend gevoel.

En een raar gevoel in me bovenbenen en kuiten soort spierpijn of krachtsverhoudingen gevoel terwijl ik geen krachtsverhoudingen heb.

Heeft iemand ervaring met dezelfde klachten en of tips

Reageren
    Joris

Kan dit bij spanningshoofdpijn passen?

Reageren
    Suus

🙋‍♀️ ja ik!

Als klachten die passen bij hyperventilatie, spierspanning en idd daardoor spanningshoofdpijn.
    Heb je het ook met je fysio er over gehad?

Reageren
    Suus

Hé Suus,

Nee heb het niet met me fysio besproken. Dat ga ik binnenkort wel doen. Bedankt voor je antwoord. Wat ik nog wil weten is kan spanningshoofdpijn ook continu op een andere plek opkomen in me hoofd?

Reageren
    Suus

Dat zou kunnen,afhankelijk van welke spieren er onder spanning staan

Reageren
    Joris

Heb weer de hele dag hoofdpijnen zoals iedere dag momenteel. Ongeveer een uur geleden ging ik 2 keer licht door mijn rechter been/knie. Achter elkaar. En heb een raar gevoel in me kuitspier aan de rechter kant. Zelfde rare gevoel in mijn rechter arm alsof ik geen kracht heb maar het is er wel zeg maar.

Ook heb ik een verdoofd gevoel onder mijn rechter oog/wang. Bij aanraking voelt het gewoon normaal.

Ik heb de huisartsenpost gebeld en het hierboven genoemde uitgeleg. Zij zeggen dat het voor nu niet alarmerend is. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.

Omdat ik angst heb nu.

Reageren
Reageer op: Pijn op hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.