Zoeken Vraag het forum

Pijn hals

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jordy

hey n goeieavond,

ik heb al langere tijd last van een stijve nek, en nu heb ik sinds 5 weken me enkel gebroken dus lig veel op bed of op de bank, maar sinds ik nu veel thuis lig heb ik ontzettende pijn in t midden van me hals, en als ik me nek draai heb ik veel pijn aan me nek, ook achter me ogen heb ik een soort van drukkende pijn, ook heb ik al langere tijd een lymfekliertje die opgezet is, maar werd een paar weken geleden heel dik is die weer teruggegroeid naar de normale grootte, daarvoor ben ik ook bij de huisarts geweest en die zei als die niet slinkt dan wil ik je terug zien, maar hij werd dus veel kleiner dus heb ik er geen aandacht meer aan besteed,

ik weet niet of dit allemaal ernstig kan zijn, of dat het gewoon komt door de stress die ik heb en het veel op bed liggen met me nek in een gespannen positie?

Ik hoor graag wat jullie er van vinden!

Groetjes

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

dat zal ongetwijfeld van het vele liggen zijn

Reageren
Reageer op: Pijn hals
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.