- Anoniem3 maart 2018 om 12:00
Mijn broer was wakker geworden en waarschijnlijk door een verkeerde beweging heeft hij nu ontzettend veel pijn aan rechterkant van zijn nek, Ik geloof de nekwervel.
Hij kan zich in preciepe bewegen maar naar rechts bewegen doet ontzettend veel pijn, ook alle aanrakingen en druk.
Hij ligt nu al 2 uur in zijn bed, wat moeten we doen? Hij heeft al een paracetamol genomen.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 12:24Ik denk eerder dat het een spier is. Een zogenaamde ( stijve nek) Hij zou een warmende zalf zoals midalgan kunnen gebruiken of een goede warme douche nemen
ReagerenAnoniem3 maart 2018 om 13:09Bedankt hij heeft een warme douche genomen en de pijn is ietsjes verzacht hij kan al wat meer doen maar de pijn is nog steeds vrij sterk. Op het momment hebben we geen warme zalf en uit huis gaan gaat nu niet. Zijn er bepaalde oefeningen die hij kan doen of andere middelen die hij kan gebruiken?
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2018 om 13:31Geen oefeningen doen. Het heeft alleen maar zin om warmte toe te voegen… met zalf of een pittenkussen bijvoorbeeld…of een infraroodlamp
Reageren