Nekpijn

Nekpijn - Medische Forum - Dokter.nl

Nekpijn

Goedenmiddag,

Helaas heb ik gisteren in het zwembad nogal ongelukkig mijn hoofd gestoten in de glijbaan. Ik ben met de bovenkant van mijn hoofd tegen de bovenkant in de glijbaan gebotst met als gevolg een dikke bult op mn hoofd. Hier heb ik nog het minste last van: mijn nek doet behoorlijk pijn ondanks 1000 mg paracetamol. Het is een vermoeid pijnlijk gevoel. Beweeglijkheid is verder niks mis mee.

De huisartsenpost hoorde gisteren geen alarmsignalen en die zijn er buiten pijn om ook niet echt. Ik ben dus niet gezien.

Is er iets anders dat ik nog kan doen? Ik heb vandaag veel rust gehad maar morgen staat een vrij drukke dag gepland.

Alvast bedankt voor tips/advies.

Reageer

Je huisarts bellen en vragen alsnog gezien te worden als de klachten aanhouden

Reageer

En als je morgen nog klachten hebt,die drukke dag cancelen en rust nemen. Een verwaarloosde hersenschudding of whiplash kan voor blijvende klachten zorgen......

Reageer

Misschien verstandig om die drukke dag toch maar wat rustiger te doen en nog wat rust te houden. Wellicht naar een fysiotherapeut gaan

Reageer
Reageer op: Nekpijn
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif