- Anoniem29 december 2016 om 17:16
Een goede anderhalf jaar geleden ben ik gevallen in het zwembad. Ik wilde het zwembad in, maar ging niet achterstevoren het trapje af, maar met mijn tenen richting het zwembad zeg maar. Dit is natuurlijk niet erg stabiel, ik verloor mijn evenwicht, gleed uit en hield me aan één arm (rechts) vast aan de leuning van het trapje. Hierna viel ik het zwembad in, waarna ik gelijk een forse pijn voelde. Ook hoorde ik iets in mijn schouder.
Deze pijn werd eigenlijk alleen maar erger, maar omdat ik met vakantie was, heb ik er toen niets mee gedaan. Ik kon geeneens een bord vasthouden en de pijn straalde uit naar mijn onderarm tot hand en ook een beetje mijn nek in.Deze klachten verminderden na een aantal maanden. Wel bleef er een bewegingsbeperking, ik kan mijn arm niet zijwaarts optillen (wat vrij hinderlijk was, ook omdat het mijn schrijf- en allesarm is, maar ik heb ermee leren leven).
Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag weer forse last van mijn schouder. Dezelfde brandende pijn, met weer meer bewegingsbeperking, ’s nachts is het vooral irritant. Het enige wat ik kan bedenken, is dat ik het heb ‘aangewakkerd’ door het dragen van een baby.
Wat moet ik hiermee? Ik nijg naar nog even afwachten, maar het stoort mijn nachtrust en ik heb mijn rechterarm nodig in mijn beroepsuitoefening (dit lukte eerder nog wel, ik kreeg hem nog hoog genoeg hiervoor).
Bij voorbaat hartelijk dank!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 december 2016 om 18:10Je had toen je terugkwam van vakantie meteen naar de dokter moeten gaan. Dus alsnog: ga naar de huisarts en laat ernaar kijken.
Reageren